שם פרטי
שם משפחה
דואר אלקטרוני
       תנאי השימוש באתר
 
 
 

filler

קידום אתרים 2014
השיטות והכלים הכי מתקדמים שיביאו לכם מגוגל
יותר תנועה, יותר פניות, יותר לקוחות ויותר הכנסות

מיטב המרצים חושפים:
איך למשוך יותר תנועה, יותר פניות, יותר לקוחות ויותר הכנסות - בעזרת שיטות וכלים מתקדמים של קידום אתרים!

נעים מאוד,
שמי עידית נעמן, והיום אני רוצה לדבר אתכם על התועלות המדהימות והיתרונות המופלאים של קידום אתרים.

קידום אתרים (ובאנגלית SEO – Search Engine Optimization) הוא אוסף של שיטות ופעולות שמטרתן לשפר את מיקום אתר האינטרנט בתוצאות החיפוש של גוגל.

למה זה כל כך חשוב?
כי האינטרנט מוצף במידע. כדי להגיע אליו, עלינו להיעזר במנועי חיפוש, שיודעים לחבר בין הצורך שלנו, לבין המענה הרלבנטי שנמצא אי שם ברשת. הסטטיסטיקה מראה, שרוב המשתמשים צופים אך ורק בתוצאות המתקבלות בעמוד הראשון של הדירוג, ועל כן, זה המקום שבו גם אתם רוצים וצריכים להיות, כדי שהתוכן שכתבתם יפגוש את מי שמחפשים אתכם, ויוביל אותם לאתר שלכם ולעסק שלכם.

איך עושים את זה?
תלוי את מי שואלים. בגלל שלמיקום בתוצאות החיפוש יש משמעות עסקית וכלכלית אדירה, נוצר עם הזמן שוק של מניפולציות ושיטות פסולות שנועדו להטות את התוצאות. גוגל, בתגובה, משנה כל הזמן את חוקי המשחק ואת מרכיבי האלגוריתם שמשפיע על התהליך.

בשורה התחתונה:
מה שחשוב באמת זה להיות עם היד על הדופק של כל החידושים והשינויים, מפני שדברים שעזרו אתמול, עלולים לקלקל ואף להוביל לענישה, היום (והדבר האחרון בעולם שאתם רוצים זה שהאתר שלכם ייתפס אצל גוגל כאתר ספאם...).

קידום אתרים – כל מה שחשוב לדעת:
בגלל שקידום אתרים הוא אחד הכלים המשמעותיים ביותר כדי למשוך לאתר תנועה ממוקדת של לקוחות ומתעניינים, ובגלל הבלבול הגדול שנוצר בעקבות השינויים והחידושים שמובילה גוגל כל הזמן... החלטתי לארגן בשבילכם כנס וירטואלי עם מיטב המומחים בתחום.

בכנס תוכלו ללמוד, להתעדכן ולהבין:
✤ מה זה בכלל קידום אתרים (ואיך לעשות את זה נכון ובחוכמה)
✤ מה השתנה בקידום אתרים 2014 (כדי לא לעשות שטויות ולהרגיז את גוגל הגדולה)
✤ ואיך כל זה יכול לסייע לכם לייצר זרם של פניות לאתר (ולהמיר יותר פניות ללקוחות).

 ההשתתפות בכנס היא בחינם - ללא כל תשלום כספי
(הזדמנות נהדרת ליהנות מידע חדשני מהשורה הראשונה
שאחרים נדרשים לשלם תמורתו גם מאות ואלפי שקלים!)
והוא יתקיים אצלכם במחשב - בבית או במקום העבודה.

עסוקים? לא תוכלו להתפנות להאזנה להרצאות בשידור חי? אל דאגה!
כל ההרצאות מוקלטות, והן יישלחו אליכם לצפייה ולמידה בזמנכם החופשי,
בתוך שבועיים-שלושה לאחר הכנס, בצירוף עזרי למידה נוספים, במתנה!

הכנס יתקיים און ליין ביום שני, 21.7.14
בין השעות 09:30 ועד לשעה 18:00
✤ כאמור, ההשתתפות הינה חינם, אולם כדי להבטיח את מקומך בכיתה הווירטואלית
✤ חשוב להירשם מוקדם ככל האפשר!
✤ הקלטות ההרצאות יישלחו לכל הנרשמים לאחר הכנס, בצירוף מתנות מהמרצים
✤ שיסייעו לכם להטמיע את המידע, לרכוש עוד כלים ולהרחיב את תועלות הכנס!

 הנה נבחרת המרצים שאספתי במיוחד בשבילך:
אני מזמינה אתכם להכיר את המומחים שיצעידו את השיווק שלכם קדימה
ויגלו לכם את כל הסודות הכי כמוסים של קידום אתרים אפקטיבי, קל לביצוע ורווחי.

 

 

10:00 - 11:00
רותי ניסנבאום
קידום אתר סלולרי: איך לקדם את האתר הסלולרי ביעילות בלי להיענש על ידי מנועי החיפוש

כ-30% מהגולשים שמחפשים אתכם, מגיעים אליכם דרך גלישה בסלולר, והמספרים רק עולים... אחת ועוד אחת: היום ברור שצריך להתאים את האתר לגלישה סלולרית, ולא פחות מכך, לקידום ממוקד סלולר.
ממש כמו שלעסקים בעלי צרכים שונים יש פתרונות שונים, כך גם בעולם הדיגיטלי: יש אתרים שחשוב שכל המידע שבהם יהיה נגיש בסלולרי, ואחרים, בהם מה שחשוב זה להניע את הגולשים לפעולה, כך שתוכן ממוקד עם כפתורי לחיצה יעשו את העבודה הכי טוב שאפשר.
לאפשרויות השונות יש השפעה קריטית על קידום האתר (ובאמצעותו, על היכולת שלכם להגיע אל הלקוחות שמחפשים אתכם). בנוסף, חשוב לקחת בחשבון גם את עמדת מנועי החיפוש לגבי הכפלת תוכן, כדי להימנע מענישה מיותרת וכואבת...

רותי ניסנבאום, מנכ"לית אינטרנט לעסקים העוסקת בפיתוח רכיבים לאתרים לשיפור השיווק באינטרנט, בהרצאתה "קידום אתר סלולרי: איך לקדם את האתר הסלולרי ביעילות בלי להיענש על ידי מנועי החיפוש", הולכת לקחת אותנו צעד-אחר-צעד בדרך לקידום נכון שיהפוך את הסלולר שלנו למכונת לקוחות משומנת.

מה נקבל בהרצאה:

  • היכרות עם השיטות הנפוצות להתאמת אתר לסלולרי, לאילו מכשירים כדאי להתאים את האתר ואיך זה משפיע על קידום האתר הסלולרי
  • הדרכה בנושא התכנים המתאימים: האם להגיש לגולש הסלולרי אותם תכנים שמוגשים לגולש במחשב שולחני?
  • נקודות משען קריטיות, שיעזרו לנו להחליט איך להגיש את החומר בצורה הטובה ביותר ובלי להרגיז את גוגל עם הכפלת תכנים.

עוד כמה מילים על רותי ניסנבאום:
רותי ניסנבאום היא בעלת ניסיון רב בתיכנות מערכות מורכבות. היא נמצאת בעולם האינטרנט מתחילת שנות ה- 2000 לאחר עשרות שנים של תיכנות עבור משרדי ממשלה, אוניברסיטאות ובתי חולים. היא מקפידה ללמוד את הטכנולוגיות החדשות, כדי להביא ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר לשיווק באינטרנט.
רותי בעלת תואר שני בהנדסה כימית, גמרה קורס וובמסטר בהצטיינות, מקדמת אתרים מוסמכת ועם רקורד של מאות שעות למידה בקורסים פרונטליים ואינטרנטיים.
בשלוש השנים האחרונות היא ממקדת פעילות ייחודית בפיתוח אתרים סלולריים מונחי קידום.

 

11:00 – 12:00
אנידור חקק
Inbound Marketing - השיווק החדש

בעולם דיגיטלי שבו הגולשים מאופיינים בהפרעות קשב וחוסר יכולת לזכור באיזה אתר רכשו מוצר או קראו מאמר, נדרשת חשיבה אסטרטגית מקיפה בעת בניית אסטרטגיית השיווק.
עברו-חלפו להם הימים שנוכחות במדיום אחד הספיקה, ומי שיתמקד בגוגל בלבד או בפייסבוק בלבד - יאבד ככל הנראה לקוחות רבים.
כמשווקים באינטרנט, שמתמודדים עם היצע של כל כך הרבה אפשרויות, עליכם לקבל תחילה החלטה אמיצה, היכן לשים את הכסף ובמה להתמקד.

אנידור חקק, יזם, בלוגר ומרצה פופולרי בנושאי שיווק באינטרנט, בהרצאתו "Inbound Marketing - השיווק החדש", הולך לעשות לכם סדר בכל אפשרויות השיווק שיש לאינטרנט להציע לעסקים.

מה נקבל בהרצאה:

  • הנחיות ברורות ומעשיות לשיווק אפקטיבי בעידן שבו פלטפורמות שיווק רבות וקהלי יעד רבים ומגוונים
  • הבנה בהירה ומקיפה של השינויים שהתרחשו בשיווק הדיגיטלי בשנים האחרונות
  • הדרכה ממוקדת כיצד לבחור באילו ערוצי שיווק להתמקד.

עוד כמה מילים על אנידור חקק:
אנידור חקק הוא יזם, מהנדס תעשייה וניהול, בלוגר ומרצה פופולרי במגוון אוניברסיטאות ומכללות בנושאי שיווק באינטרנט, והבעלים של AD תוכן ומדיה - שירותי כתיבת תוכן לאתרים, ו-היידה - שירותי קידום אתרים וניהול קמפיינים בגוגל ופייסבוק.
הוא עוסק בשיווק דיגיטלי כבר משנת 2006, כאשר החל לספק שירותי כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט. בהמשך, הוסיף לסל השירותים גם שירותי שיווק וקידום - בגוגל וברשתות החברתיות.

 

12:00 – 13:00
ורד חורי
איך לשלב אסטרטגייתSEO בתוך האסטרטגיה השיווקית של העסק

בעלי עסקים רבים, רבים מדי, פונים לחברה כזו או אחרת שתקים עבורם אתר, כאשר הפרמטר החשוב ביותר בעיניהם הוא המראה. טעות גדולה! שילוב של אלמנטים חיוניים לקידום אתרים אפקטיבי כבר בשלבים המוקדמים של אפיון האתר ובניית התכנית השיווקית שהאתר חייב להיות חלק ממנה - יבטיחו לכם אתר אפקטיבי יותר בתקציב נמוך יותר!

ורד חורי, מרצה, יועצת ואמנית שיווק באינטרנט, בהרצאתה "איך לשלב אסטרטגייתSEO בתוך האסטרטגיה השיווקית של העסק", הולכת ללמד אתכם, צעד אחר צעד, איך לאפיין את האתר, ולמען האמת את כל המערכת השיווקית שלכם, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים והחיוניים של קידום אתרים בגוגל.

מה נקבל בהרצאה:

  • כלים מעשיים וקלים להבנה ויישום לבניית אסטרטגיה של קידום אתרים,
  • תכנית עבודה אופרטיבית לחיבור כל השיווק שלכם לקידום האתר
  • והכי חשוב: 7 עקרונות לאתרים תומכי קידום, שמדברים עם הגולשים, עם גוגל ועם העסק שלכם, כדי שהתנועה שהבאתם לאתר - תביא לכם לקוחות משלמים.

עוד כמה מילים על ורד חורי וחברת ewise:
ורד חורי היא מרצה מבוקשת, יועצת שיווקית ואמנית שיווק באינטרנט, המשמשת גם כמנכ"לית חברת ewise - שיווק חכם ברשת. ורד, יחד עם צוות של 9 עובדים מקסימים, מציעה בית חם לשיווק באינטרנט והקמת אתרים תומכי קידום.

 

13:00 – 14:00
אלכסנדרה פיינבורד
איך להשתמש בטקטיקות של SEO כדי "לרגל" אחרי המתחרים שלכם

האם רציתם לדעת מהן מילות החיפוש שהמתחרים שלכם מקדמים? או איפה הם משיגים קישורים חוזרים לאתר? בעזרת מחקר ממוקד ולא מסובך, אפשר לחסוך הרבה טעויות. אבל מה שנחמד באמת הוא, שאפשר לבסס את הפעילות הזאת, לא על שעות של מאמץ וחפירות, אלא על בסיס הידע, הניסיון והתקציב של... המתחרים שלכם. וזה הרבה יותר פשוט והרבה יותר זמין ממה שאתם מדמיינים.

אלכסנדרה פיינבורד, יזמית אינטרנט ומומחית לטכנולוגיות אינטרנט, בהרצאתה "איך להשתמש בטקטיקות של SEO כדי 'לרגל' אחרי המתחרים שלכם", תגלה לכם איך ניתן לקדם את האתר שלכם בשלושת התחומים החשובים ביותר ל- SEO, תוך שימוש בידע של המתחרים

מה נקבל בהרצאה:

  • הכוונה לשימוש באתרים מתחרים כדי למצוא מילות חיפוש שכדאי לקדם (גם כאלה שלא חשבתם עליהן)
  • הדרכה לאיתור הקישורים של המתחרים (כדי לשאוב רעיונות מהרעיונות שלהם)
  • טכניקה סודית שתקפיץ את ההקלקות על האתר שלכם בתוצאות האורגניות
  • ו... גם כלי חינמי שכל אחד חייב להשתמש בו, כדי להיות עם היד על הדופק, ולדעת מה המתחרים עושים.

עוד כמה מילים על אלכסנדרה פיינבורד:
אלכסנדרה פיינבורד היא יזמית אינטרנט ומומחית לטכנולוגיות אינטרנט, בעלת ניסיון רב בחברות הייטק גדולות ובסטרטאפים טכנולוגיים.
במסגרת פעילותה, שמה לה אלכסנדרה למטרה, לעזור לכמה שיותר בעלי עסקים להכיר, להוקיר ולהטמיע כלים טכניים וטכנולוגיים, כדי להפוך את השיווק באינטרנט לקל יותר, מהנה יותר, וכמה שיותר אוטומטי.

 

14:00 – 15:00
אורי זילברשטיין
לשאול את השאלות הנכונות. כך תוודאו שמקדם האתרים שלכם עושה עבודה טובה

הסטטיסטיקה לא מאירה פנים לעוסקים בקידום אתרים בשוק העסקי. מסתבר, כי למעלה מ- 70% מבעלי העסקים מדווחים על תחושה לפיה שיווק באינטרנט לא עובד, בעוד שקידום אתרים זה תחום שבו שולטים שרלטנים ועושי רווחים קלים. ברוב המקרים מדובר בבעיה קשה של תיאום ציפיות מחד, ושל מחסור בכלים מעשיים וזמינים להגדרה ולמדידה של התוצאות הרצויות, מאידך.

אורי זילברשטיין, איש קידום אתרים מקצועי ומנוסה ומרצה מוערך בתחום, בהרצאתו "לשאול את השאלות הנכונות. כך תוודאו שמקדם האתרים שלכם עושה עבודה טובה", יפזר את אי הבהירות, יעשה סדר אחת ולתמיד בכל מה שקשור לסטנדרט העבודה ולאיכות עבודת הקידום, וילמד אתכם להפיק הרבה יותר מהשיווק האינטרנטי שלכם.

מה נקבל בהרצאה:

  • סדרת שאלות שילמדו אתכם למדוד את נותן השירות שעושה לכם קידום אתרים ושיווק אינטרנטי
  • כלים מעשיים לחסכון משמעותי בכסף, לצד השגת תוצאות הרבה יותר יעילות
  • אורות אדומים שיעזרו לכם לזהות שרלטנים ממרחק, ולדעת להתרחק מהם מבעוד מועד.

עוד כמה מילים על אורי זילברשטיין ועל אימפרה שיווק באינטרנט וניהול פרוייקטים:
אורי זילברשטיין הוא איש קידום ותיק, ומרצה מוביל בתחום קידום אתרים בישראל, שמעביר את הקורס למקדמי אתרים במכללת ג'ון ברייס בירושלים.
חברת אימפרה שבבעלותו ותחת ניהולו, מתמקצעת במתן שירותי שיווק באינטרנט, תוך שימת דגש על תוצאות מוכחות ומדידות ללקוחות החברה.

 

15:00 – 16:00
עמרי אופק-לוזון – פוקוס שירותי תוכן
איך להניע את הלקוחות לפעולה בעולם הדיגיטלי באמצעות תוכן

הרבה מדי בעלי עסקים שמנסים לרתום את התוכן שלהם לטובת קידום האתר, מאבדים את הזהות והייחוד שלהם לטובת המושג הערטילאי הקרוי "קידום". ואין פלא, כי בעולם הדיגיטלי הנוכחי הגבול בין קידום" ו-"שיווק" הולך ומטשטש. גוגל ומנועי החיפוש מעמיקים את הדרישות לאיכות בקידום, מה שמשפיע ישירות על השיווק, ואילו המשווקים מצדם, מחפשים דרכים יצירתיות ליצור עניין תוך העברת מסרים ויצירת תוכן.

עמרי אופק-לוזון, שותף ומנהל מחלקת תוכן בפוקוס שירותי תוכן, בהרצאתו "איך להניע את הלקוחות לפעולה בעולם הדיגיטלי באמצעות תוכן", יחשוף דרכים חדשניות להעברת מסרים יעילים בעולם הדיגיטלי, ויבהיר אחת ולתמיד, איך הופכים עסק לייחודי ומושך? ומהו הקשר בין שיווק וקידום?

מה נקבל בהרצאה:

  • הנחיה ברורה כיצד לייצר מסר שיווקי מניע לפעולה
  • קווי פעולה ליצירת עניין ומשיכה בקרב גולשים למטרות קידום ושיווק
  • טיפים שיעזרו לנו לנצל ייחודיות למטרות קידום בעולם הווירטואלי.

עוד כמה מילים על עמרי לוזון ופוקוס שירותי תוכן:
ההתמחות העיקרית של פוקוס שירותי תוכן היא הובלה וניהול של פרוייקטים מורכבים מבוססי תוכן, בהם: כתיבת תוכן בשפות שונות, קופירייטינג, תרגומים, עבודות מיתוג ועוד. בין הפרוייקטים שבוצעו עד היום על ידי פוקוס ניתן למנות גופים גדולים, כמו: מכון הייצוא, פז תעשיות נפט ואנרגיה, משרד המדע, עיריית ירושלים, בנייני האומה בירושלים, ועוד.

 

16:00 – 17:00
מאור קפלנסקי
אייל גולן, עינב גנד גלילי והרושם הדיגיטלי הראשוני

אחד היתרונות הגדולים של נוכחות תוכן באינטרנט, הוא היותו בעל חיי מדף ללא תאריך תפוגה, או מה שמכנים בשיווק "ירוק עד". אבל לא כולם נהנים מחיי הנצח של התוכן און ליין.
הזמר אייל גולן, למשל, דמות מוכרת בישראל, עדיין מנסה לנער את הכתם התדמיתי שדבק בו. ואילו על עינב גנד גלילי אף אחד לא שמע, עד לאותו הרגע שבו הפכה לבדיחה של הרשת.
השאלה הגדולה היא, איך חשיפה שלילית מתמשכת משפיעה על הרושם הדיגיטלי הראשוני שאנחנו מגבשים על אנשים, כאשר אנחנו מחפשים עליהם מידע באינטרנט, או כותבים את שמם בשורת החיפוש בגוגל.

מאור קפלנסקי, בלוגר ועיתונאי לשעבר ב"מעריב", בהרצאתו "אייל גולן, עינב גנד גלילי והרושם הדיגיטלי הראשוני", יחלוק איתנו את ניסיונות הרב בהדחקת אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש.

מה נקבל בהרצאה:

  • מידע חיוני שילמד אתכם איך להגיע לשליטה מסוימת על תוצאות השם שלכם בגוגל
  • הבנה של האופן שבו גוגל מתייחסת לביטויי חיפוש שהם שמות מותגים
  • היכרות עם זירות, פלטפורמות וכלים אינטרנטיים שלא הכרתם.

עוד כמה מילים על מאור קפלנסקי וחברת eBrand:
מאור קפלנסקי, בלוגר ועיתונאי לשעבר (מעריב), הקים את חברת eBrand כבר בשנת 2008. החברה מתמחה בפרוייקטים של ניהול מוניטין באינטרנט והדחקת אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש, והיא מספקת שירותי אינטרנט למגוון לקוחות עסקיים ופרטיים.

 

17:00 – 18:00
סילויו פינקו
קידום אתרים ולא רק אצלכם באתר – איך לתפוס טרמפ על גוגל
גם בפייסבוק, ביוטיוב ובאיביי

האינטרנט מתפוצץ מרוב מידע, והגולשים מוצפים מכל הבא ליד ומכל עבר. כמשווקים, מה שחשוב לכם, הוא שהמוצר או האתר או התוכן שלכם יגיעו אל הקהל הנכון. על ידי הבנה של דרכי הפעולה והשימוש הנכון באלגוריתם של גוגל, לא רק אצלכם באתר, אלא גם באתרים אחרים, תוכלו להגדיל את המכירות (למשל באיביי או באמזון) ולקבל יותר תנועה (למשל מפייסבוק או מיוטיוב). יותר תנועה, פירושה יותר כסף.

סילויו פינקו, המנהל האקדמי של מכללת קליקים – המכללה ליצירת הכנסות מהאינטרנט, בהרצאתו "קידום אתרים ולא רק אצלכם באתר – איך לתפוס טרמפ על גוגל גם בפייסבוק, ביוטיוב ובאיביי", ידריך אותנו צעד-אחר צעד, בדרך לשימוש נכון בכלים וביכולות של גוגל, גם כאלה שמעולם לא שמעתם עליהן!

מה נקבל בהרצאה:

  • הדרכה מעשית איך להעלות מוצרים לאיביי, כדי שימצאו אותם בקלות וירכשו אותם
  • כלים מעשיים איך לנצל את מנוע החיפוש השני בפופולריות שלו, כדי להופיע בראשון
  • הנחיה יוצאת דופן, על שימוש נכון בכלים של גוגל שלא שמעתם עליהם (כנראה), כדי לקדם אתכם ואת האתר שלכם.

עוד כמה מילים על סילויו פינקו:
סילויו פינקו הוא "חיית אינטרנט", מוכר ב-eBay משנת 1999, ובעל ניסיון רב בתחומי היזמות האינטרנטית בכלל. הוא מלמד כיצד להקים בלוגים רווחיים כבר משנת 2007. בעברו היה שותף במספר חברות סטארט-אפ, והוא מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובתואר ראשון בחינוך.
סילויו מגיש קבוע את הפינה ג'יגה-צ'ק בנושא כסף באינטרנט, בתכנית גי'גהבייט ברשת ב'.

 

18:00-19:00
סער יוסף
5 מיתוסים בקידום אתרים שעלולים לגרום לעסק שלך הרבה יותר נזק מתועלת

אופטימיזציה של הנוכחות השיווקית שלכם און ליין למנועי חיפוש, וליתר דיוק לגוגל, היא פעילות חיונית והכרחית ליצירת נוכחות שיווקית אפקטיבית. וזאת, מסיבה פשוטה אחת: מנועי חיפוש הם הדרך המעשית היחידה להגיע למידע הדרוש ברשת. ללא התאמה של התכנים, הקוד והקישורים לדרישות מנועי החיפוש – יהיה ללקוחות שלכם מאוד קשה למצוא אתכם בתוך ים המידע האינסופי באינטרנט.
אלא שאם חשבתם שהכל ברור ומובן, הגיע הזמן להתעורר. גוגל משנה את כללי המשחק חדשות לבקרים, ומה שהיה נכון ויעיל אתמול, עלול להיות מוטעה ומזיק היום.

סער יוסף, מקדם אתרים ותיק, בהרצאתו "5 מיתוסים בקידום אתרים שעלולים לגרום לעסק שלך הרבה יותר נזק מתועלת", סוקר ומדגים 5 תחומים בהם חשוב להכיר ולפעול על פי ההנחיות החדשות של גוגל, או לשלם מחיר יקר.

מה נקבל בהרצאה:

  • הסבר והדגמה על קישורים אסורים לעומת קישורים מועילים ונכונים
  • הסבר והמחשה על ביצוע אופטימיזציה ברמת הקוד של האתר
  • הסבר והדגמה על כל מה שקשור לממשק המשתמשים, לטיפול בתמונות ובווידיאו, ולנוכחות SEOאפקטיבית בגוגל פלוס.

עוד כמה מילים על סער יוסף:
הוא בעל ניסיון רב גם בבניית אתרים שמותאמים לקידום אפקטיבי, וגם בקידום אתרים מקצועי. את ניסיונו הרב הצליח לתרגם לאקזיט, כאשר מכר רשת אתרים שהקים וקידם בנישת הספא, לחברת "הדקה ה-90".

 

19:00 – 20:00
עידית נעמן
כתיבה שיווקית לקידום אתרים: כך תימנעו מטעויות כואבות

האם אתם עדיין ממלאים את האתר שלכם במאמרי זבל זולים, כי מישהו אמר לכם שזה מה שצריך? האם אתם עדיין דוחפים מילות מפתח בכל שורה ואונסים את המילים כדי שהזחלנים הטיפשים של גוגל יוכלו לזהות אותן בקלות? האם אתם בכלל יודעים מהן מילות המפתח הרלבנטיות לתחום שלכם, או שאתם מאמינים שהקוראים החכמים שלכם כבר יבינו מעצמם?
כמו תמיד, השמועות על מות ה-SEO היו מוקדמות ומוגזמות. גוגל עדיין מאנדקסת כל תוכן חדש שעולה לרשת, וככל שהאלגוריתם שלה משתכלל – כך נדרשת התאמה נכונה וחכמה לשינויים, כדי שהלקוחות שמחפשים אתכם און ליין יוכלו למצוא אתכם בקלות. ועדיין התוכן הוא המלך.

עידית נעמן, מומחית לשיווק בתוכן ובלוגרית עסקית, בהרצאתה "כתיבה שיווקית לקידום אתרים: כך תימנעו מטעויות כואבות", תצייד אותנו בטקטיקות מעשיות וקלות ליישום של כתיבה שיווקית, שמדברת עם זחלני החיפוש בשפה שהם מבינים, בלי להקריב את איכות המסר.

מה נקבל בהרצאה:

  • הבנה מעמיקה, אחת ולתמיד, על תפקיד התוכן בשיווק, שבלעדיה כל מילה שתמשיכו לכתוב היא בזבוז זמן ואנרגיה
  • רשימה "שחורה" של טכניקות מזיקות שכל כותב תוכן ובעל אתר חייבים להכיר ולהימנע מהן, כדי לא לגרום נזק לנוכחות האינטרנטית שלהם
  • 3 כללי אצבע לכתיבה מושכת ומרתקת, שלוקחת בחשבון את צורכי ה- Seo של התוכן.

עוד כמה מילים על עידית נעמן:
עידית נעמן היא מומחית לשיווק בתוכן, מקדמת אתרים בהכשרתה, מרצה מוערכת, ומפתחת שיטת "5 מעגלי השיווק", ליצירת תוצאות עסקיות יוצאות דופן באמצעות תוכן.
במשך למעלה מ- 25 שנות פעילותה כעיתונאית, עורכת ומנהלת תקשורת שיווקית, פיתחה עידית נוסחאות כתיבה, שיטות עבודה ייחודיות, קיצורי דרך וכלי עזר מעשיים לשיווק אפקטיבי בתוכן, שמושך את הלקוחות הנכונים ומייצר תוצאות בקופה - במינימום השקעה ומקסימום תוצאות.
הקורס האינטרנטי שפיתחה, "צופן התוכן", הופך בעלי עסקים למכונות כתיבה משומנות היטב, ונותן להם את כל הכלים הדרושים, כדי לכתוב כמו אנשי תקשורת ולהגדיל את מספר הפניות מלקוחות מעוניינים, באמצעות תוכן נכון וארגז כלים לכתיבה יעילה.
בנוסף, היא מכשירה מנהלי תוכן מוסמכים בקורס "ניהול תוכן למקצוענים" שפיתחה.

וכל זה במיוחד בשבילך!
מיטב המומחים שנאספו בכנס הזה כדי ללמד איך למתג את עצמך כמומחה,
לייצר הכנסות ולמשוך לעסק לקוחות מעולים - בעזרת קידום אתרים עכשווי ואפקטיבי!

להצלחתך!

עידית נעמן
וצוות המרצים בכנס