שם פרטי
שם משפחה
דואר אלקטרוני
       תנאי השימוש באתר
 
 
 

filler

הכנס הווירטואלי הישראלי לאסטרטגיות אפקטיביות לשיווק ומכירה

שיווק ומכירות - תכל'ס
הכלים, הטקטיקות והשיטות שישכנעו את הלקוחות שלכם להגיד לכם "כן"
כדי לייצר יותר מכירות, יותר הכנסות, יותר בטחון כלכלי ויותר שקט נפשי!

מיטב המרצים במיטב ההרצאות מגלים:
כך תשכנעו את הלקוחות לפתוח את הארנק!

נעים מאוד,

שמי עידית נעמן, ואני מומחית לשיווק מניע לפעולה באמצעות תוכן.

היום אני רוצה לדבר אתכם על משהו ממש חשוב,
שבעלי עסקים רבים מדי בורחים ממנו כמו מאש:

שיווק ומכירה – תכל'ס!

כי אם עדיין לא הבנתם - הגיע הזמן שתפקחו את העיניים:
המחויבות היחידה שלכם לעסק שלכם היא למכור.

לא לכתוב מאמרים שיגרמו לקוראים להתפעל
אלא לכתוב טקסטים שיובילו אותם לרכישה

לא לחלק מתנות חינמיות להגדלת הרשימה והאגו
אלא לייצר מגנט לידים שיגדיל את כמות הלקוחות

לא לצפות מרשימת המנויים שלכם למחוא לכם כפיים
אלא להוביל, גם אותם וגם אתכם, לתוצאות עסקיות טובות יותר
ותוצאות עסקיות טובות נמדדות רק בדבר אחד:

מכירות! מכירות! ועוד מכירות!

שיווק הוא כל הפעולות שאתם עושים בעסק כדי להוביל אותו למעמד המכירה
וזה כולל מיתוג ובניית מוניטין, וטיפוח קשרי לקוחות
והרבה מאוד יצירה והפצה של תוכן שימושי ובעל ערך
שמזין את המיתוג ומחזק את המוניטין ומחבר אליכם את הלקוחות

וזה מאוד חשוב, כי זה מה שיוביל אתכם בהצלחה למעמד המכירה
אבל בשורה התחתונה:
כדי לייצר כסף בקופה, צריך למכור, והרבה!

וזאת המטרה של הכנס הווירטואלי הישראלי לשיווק ומכירות - תכל'ס:
לתת לכם ביד שיטות פרקטיות וכלים מעשיים לשיווק ומכירה
שיעזרו לכם לייצר יותר מכירות, יותר הכנסות ויותר רווחים
כדי להתחיל את השנה החדשה עם קופה מלאה במזומנים
ותחושה של שליטה, ביטחון ואמונה בעצמכם ובעסק שלכם!

היום, יותר מתמיד, אתם צריכים זריקת מרץ אמיתית לעסק:
• לגלות מהו סוד הכתיבה השיווקית שמניעה לקוחות לרכישה
• להבין איך לעשות בגוגל אדוורדס קידום ממומן שמביא לקוחות
• לדעת איך להשתמש נכון בפרסום בפייסבוק כדי למלא סדנאות ואירועים
• ללמוד איך לבנות עסק מניב, שיזרים לכם לקוחות על בסיס קבוע ויציב
• לגלות איך להפוך את צילום המוצר שלכם לכלי מכירה אפקטיבי
• לסגור ולחייך: איך לשלב הומור במכירה ולהגדיל את המכירות
• לדעת להתאים את המסר המילולי לשפת הגוף, ולהפוך כל מפגש להצלחה
• להבין איך לחבר בין שיווק אונליין למכירות אופליין, לתוצאות עסקיות אופטימליות
• ללמוד איך לשמר ולטפח לקוחות קיימים כדי לייצר יותר הכנסות בפחות מאמץ
• לגלות איך לטפל בהתנגדויות כדי לסגור את המכירה בלי סיפורי סבתא
• להכיר את השיטה הלוהטת למכור, לשכנע ולהשפיע באמצעות סיפורים אפקטיביים
• לבנות מסלול מכירה אוטומטי מבוסס תוכן, שיהפוך את המומחיות שלכם לרווחים בקופה
• ועוד... ועוד... ועוד...

כל זאת ועוד הרבה יותר תוכלו לגלות, להבין וללמוד
בכנס הווירטואלי הישראלי לאסטרטגיות אפקטיביות לשיווק ומכירה

שיווק ומכירות - תכל'ס
הכלים, הטקטיקות והשיטות שישכנעו את הלקוחות להגיד לכם "כן"
כדי לייצר יותר מכירות, יותר הכנסות, יותר בטחון כלכלי ויותר שקט נפשי!

מתאים לי! איפה מתקיים הכנס?
הכנס מתקיים און ליין, באמצעות מערכת הכנס הווירטואלי הישראלי.
המשמעות היא שאתם לא צריכים בכלל לצאת מהבית
אלא אתם מוזמנים לצפות בהרצאות אצלכם במחשב – בבית או במשרד...
כל מה שצריך כדי להשתתף בכנס זה רק להירשם מראש
וכרבע שעה לפני תחילת הכנס להקליק על הקישור שתקבלו,
ולתפוס את מקומכם בכיתה הווירטואלית. מספר המקומות מוגבל
אז חשוב שתגיעו קצת לפני הזמן, כדי להבטיח את מקומכם בכיתה!

אחלה רעיון! וכמה עולה ההשתתפות?
ההשתתפות בכנס היא ללא כל תשלום!
בדיוק מה שקראתם: יש לכם הזדמנות להיחשף לידע חדשני ופורץ דרך
ששוויו בשוק עשוי להגיע למאות ואף לאלפי שקלים - לגמרי בחינם!

ואם לא אוכל לצפות בכנס בזמן אמת?
עסוקים? מתכננים חופשה? במילואים? מכינים שיעורים עם הילדים? אל דאגה!
כל ההרצאות מוקלטות
וההקלטות יישלחו לכל הנרשמים לצפייה ולמידה בזמנכם החופשי,
בתוך שבועיים - שלושה לאחר הכנס
יחד עם עזרי למידה נוספים - מתנת המרצים!

נשמע מעולה! מתי אמרת מתקיים הכנס?
אני מזמינה אתכם לסגור ביומן:

כנס שיווק ומכירות - תכל'ס
יום שני, 8.9.14
בין השעות 09:30 ועד לשעה 22:00

כדי להבטיח את מקומכם בכיתה הווירטואלית
ולגלות איך לשכנע את הלקוחות להגיד לכם "כן"
כדי לייצר יותר מכירות, יותר הכנסות, יותר בטחון כלכלי ויותר שקט נפשי
הירשמו כבר עכשיו!

הקלטות הכנס יישלחו אך ורק לנרשמים! אז אל תפספסו
לחצו על הכפתור, מלאו את הפרטים והבטיחו את מקומכם בכנס

מיטב המרצים במיטב ההרצאות:

אני מזמינה אתכם להכיר את 12המומחים שיחלקו איתכם את הידע המדהים שלהם
ויגלו לכם איך לשכנע, להשפיע ולהניע, כדי למכור, להרוויח ולהצליח:

09:30 – 09:45
עידית נעמן –פתיחת הכנס והרצאת מבוא

 

 

 

10:00-11:00
רוזין רוזנבלום
סוד הכתיבה השיווקית שמניעה לקוחות לרכישה

רוזין רוזנבלום, מומחית בכתיבה שיווקית מכירתית,
ומהדמויות המובילות בישראל בתחום השיווק
לבעלי עסקים קטנים ובינוניים,

רוזין רוזנבלום היא מייסדת הקורס "לכתוב כדי למכור"
שהוא הקורס המוביל בישראל בכתיבה שיווקית,
המותאם במיוחד לבעלי עסקים.

רוזין רוזנבלום ידועה בשיטות ובטכניקות הייחודיות שהיא פיתחה,
שיטות שמטרתן ללמד בעלי עסקים איך לכתוב כדי למכור,
גם אם הם חסרי כישרון כתיבה לחלוטין.

ואכן, מאות בעלי עסקים בוגרי ההדרכות של רוזין רוזנבלום,
כותבים היום דפי מכירה וטקסטים שיווקיים בהצלחה גדולה,
מכפילים ומשלשים את ההכנסות שלהם,
וכל זאת, מבלי לקיים שיחות מכירה ארוכות ומתישות.

במסגרת הכנס רוזין רוזנבלום תיתן
את אחת ההרצאות הכי מבוקשות שלה:
"סוד הכתיבה השיווקית שמניעה לקוחות לרכישה"

בהרצאה זו רוזין רוזנבלום עומדת לחשוף בפניך
את העקרונות הכי אפקטיביים בכתיבה שיווקית,
עקרונות שיעזרו לך לכתוב מסרים שיווקיים שגורמים ללקוחות לומר "כן".

 

11:00-12:00
אפרת רוזנבוים
10 צעדים בדרך לקידום ממומן שמביא לקוחות

בעלי עסקים רבים נמנעים מלפרסם בגוגל אדוורדס עקב חוסר ידע וחשש מהבלתי נודע. מצד שני, יש לא מעט בעלי עסקים שמעלים קמפיין לגוגל אדוורדס, מגדירים לו תקציב ונותנים לו "לרוץ" מבלי לעקוב, לשפר ולייעל. גם הראשונים וגם האחרונים מפספסים בגדול את אחד הכלים היעילים ביותר להגיע ללקוחות ולהגדיל את העסק.

אפרת רוזנבוים, מנכ"ל בחברת Website Traffic, העוסקת בקידום ובהקמת אתרי פרימיום לעסקים, בהרצאתה: 10 צעדים בדרך לקידום ממומן שמביא לקוחות, תגלה לכם אוסף של כללים מנחים פשוטים, שיאפשרו לכם להתחיל לפרסם בגוגל אדוורדס בצורה יעילה ונכונה, כבר למחרת הכנס.

מה תקבלו בהרצאה:
• כל מה שצריך לדעת על קידום ממומן: מהן אפשרויות הפרסום, למי זה מתאים בכלל ועבור אילו מטרות, בפרט
• שיטות יעילות ומוכחות להשקעה נכונה ויעילה של התקציב שלכם
• הבנה של תהליכי העבודה בגוגל אדוורדס, וקביעת מסגרות זמן אופטימליות לקמפיין אפקטיבי.

עוד כמה מילים על אפרת רוזנבוים:
אפרת רוזנבוים, היא מומחית בשיווק האתר שלכם בגוגל, ומנכ"ל בחברת Website Traffic. אפרת מתמחה בקידום אתרים בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל, לצד ניהול קמפיינים בגוגל אדוורדס.
בנוסף, היא מנחה סדנאות וכנסים בנושא קידום אתרים לבעלי עסקים שרוצים להקפיץ את האתר שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל, בעצמם ובקלות.

מרצה במכללת ג'ון ברייס ת"א במסלול להכשרת מקדמי אתרים.

 

12:00-13:00
רוחמה רביאן סלע
איך להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי למלא סדנאות ואירועים

כשכולם מנסים לשווק את הפעילות העסקית שלהם באינטרנט, וכאשר הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מוצפים מידע, הצעות, הבטחות ותכניות ליווי ותמיכה מכל סוג, מין וצבע... כדאי מאוד להכיר מקרוב את כלי הפרסום היעילים והמפולחים היטב של פייסבוק. השקעה של 900 ₪ בלבד במהלך פרסומי מתוכנן היטב בפייסבוק, הובילה את רוחמה רביאן סלע להכנסה של 11,040 ₪ ולסדנה מלאה ומוצלחת במיוחד. רוצים לדעת איך עושים את זה?

רוחמה רביאן סלע, המייסדת של Bom-site - שיווק בפייסבוק לעסקים, בהרצאתה "איך להשתמש בפרסום בפייסבוק כדי למלא סדנה אחר סדנה", תיקח אתכם צעד אחר צעד דרך ההחלטות שצריך לקבל והפעולות שצריך לבצע, כדי לתת לפלטפורמת הפרסום של פייסבוק לעבוד בשבילכם בצורה יעילה, ממוקדת ומאוד מאוד כדאית.

מה תקבלו בהרצאה:
• צ'קליסט ברור ומפורט של כל מה שחייבים להכין מראש, לפני שמפרסמים בפייסבוק
• היכרות עם 4 סוגים של קהלי יעד שכדאי להכיר בפייסבוק כדי למכור יותר
• טיפים לחסכון בעלויות ויצירת תוצאות פורצות דרך בפרסום הממומן בפייסבוק.

עוד כמה מילים על רוחמה רביאן סלע:
רוחמה רביאן סלע, היא המייסדת של Bom-site - שיווק והדרכה בפייסבוק לעסקים.
היא מעבירה הרצאות, סדנאות והדרכות פרטיות, ועוזרת לעסקים להביא יותר לקוחות מפייסבוק.

 

13:00-14:00
שמוליק פרוימוביץ
שיטת ה"מכונה" - בונים עסק רווחי ויציב, על טייס אוטומטי

עם יד על הלב, האם אתם חיים כדי לעבוד או עובדים כדי לחיות? ואם כבר שואלים, האם אתם נהנים כל הזמן לעשות שוב ושוב אותם דברים ולדפוק את הראש בקיר, או שהייתם רוצים לבסס את העסק שלכם על תהליכים אוטומטיים, שיניעו אותו קדימה, יזרימו אליכם לקוחות כמעט ללא מעורבות מצדכם, ויפעילו את העסק שלכם עבורכם, בזמן שאתם תוכלו לצאת לחופשה מפנקת עם המשפחה ולתכנן בנחת את ההצלחה העסקית הבאה שלכם?

שמוליק פרוימוביץ, יזם ומומחה ליצירה ושיווק של מוצרי מידע בארץ ובחו”ל, בהרצאתו "שיטת ה'מכונה' - בונים עסק רווחי ויציב, על טייס אוטומטי", יוביל אתכם צעד אחר צעד, במסלול הבטוח לבניית עסק מניב ויציב, שיזרים לכם לקוחות על בסיס קבוע ורגוע, וימיר אותם להכנסות רבות יותר.

מה תקבלו בהרצאה:
• שיטות אפקטיביות שיעזרו לכם להביא לעסק יותר לקוחות
• טכניקות מוכחות להחזיר את הלקוחות לעסק, פעם אחרי פעם
• הדרכה מעשית, איך לגרום ללקוחות להשאיר בעסק שלכם יותר כסף בכל פעם שהם מגיעים.

עוד כמה מילים על שמוליק פרוימוביץ:
שמוליק פרוימוביץ, מבעלי חברת “תפוס את הרשת” בע”מ, מתמחה ביצירה ושיווק של מוצרי מידע דיגיטליים חכמים - בארץ ובחו”ל, ובכלל זה יצירת הכנסות מספרים דיגיטליים באמזון.

 

14:00-15:00
גליה דונת לויטן
5 המרכיבים ההכרחיים שהופכים צילום לכלי מכירה

בעולם שיווקי שבו התוכן הוא המלך וכל תמונה שווה אלף מילים, צילום מדויק ואפקטיבי של המוצרים שלכם, עשוי להיות קריטי להצלחה שלכם. צילומים לא מקצועיים שלא מפרגנים למוצר, עלולים לקלקל את מאמצי השיווק שלכם ולפגוע בהזדמנות האמיתית שלכם למכירה.

גליה דונת לויטן, צלמת עם רקע ייחודי כיועצת שיווקית ומעצבת תכשיטים, בהרצאתה "5 מאפיינים שחייבים להכיר וליישם בצילומים שמוכרים", תוביל אתכם צעד אחר צעד בדרך להבין איפה ועל מה לשים את הדגש ואיך לבחור צילומים לעסק, כדי שיהפכו להיות סוכני המכירות הנלהבים שלכם.

מה תקבלו בהרצאה:
• היכרות עם 5 המרכיבים שחייבים להיות בכל צילום כדי להוביל למכירה
• טכניקות מעולות וקלות ליצירת קומפוזיציות מעולות של צילום תמונות למכירה
• צ'קליסט ברור אך יעיל במיוחד שיעזור לכם להחליט מתי נכון להיעזר בצלם מקצועי ומתי ואיך אפשר (ורצוי) לצלם לבד.

עוד כמה מילים על גליה דונת לויטן:
גליה דונת לויטן מביאה איתה כ-7 שנות ניסיון מוצלחות במיוחד בתחום הייעוץ השיווקי, וכן כצלמת וכמעצבת תכשיטים, בעלת חנות ב'אטסי'.
בהמשך הקימה את "קומפוזיציות - הדרכה וייעוץ לצילום שיווקי לאינטרנט",והיא מדריכה מעצבות ויוצרות של עבודות יד, איך לצלם בעצמן את הפריטים שלהן, כך שהצילומים ייראו מקצועיים מבחינה טכנית אבל לא פחות חשוב – נכונים מבחינה שיווקית ומכירתית.

ההרצאה מתאימה לכל מי שעוסקים בעיצוב, ביצירה, בתחומי המזון, וגם למי שנעזרים בצילומים לצורך הפעילות השיווקית שלהם.

 

15:00-16:00
אבי עידן
לסגור ולחייך: איך לשלב הומור למכירה מוצלחת (בלי להרגיש כריש)

חלק בלתי נפרד מכל מכירה הן ההתנגדויות. בטיפול לא נכון, הן עלולות לסכל את המכירה ולמנוע מהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ליהנות ממה שיש לכם להציע להם. למזלנו, גם ההתנגדות הגדולה ביותר יכולה להתנפץ לרסיסים, הודות לסיפור, אנקדוטה או בדיחה טובה, שנכנסות לשיחה ברגע המתאים ובצורה הנכונה...

אבי עידן, מאמן ומרצה בתחום ההישגיות האישית ואמנות השכנוע ומחבר הספר רב המכר "לסגור ולחייך", בהרצאתו "לסגור ולחייך: איך לשלב הומור למכירה מוצלחת (בלי להרגיש כריש)", ילמד אתכם צעד-אחר-צעד איך לעשות שימוש נכון ואפקטיבי בהומור, כדי לפרק את הבעיות והקשיים, שנוצרים באופן טבעי בתהליכי המכירה.

מה תקבלו בהרצאה:
• הנחיות ברורות ומדויקות כיצד לספר בדיחה טובה, גם ובעיקר במרחב העסקי
• מפת דרכים לשימושים השונים של הומור בעסקים בכלל ובמכירות בפרט - איך, למה, מתי וגם איפה ומתי לא.
• ארגז כלים לאיש המכירות או המשווק המתחיל והחדש, שיאפשר לכם להצליח בפגישות מכירה עם לקוחות, סוכנים, מפיצים וכד'.

עוד כמה מילים על אבי עידן:
אבי עידן נמנה על מאמני העסקים הבכירים בישראל, מאמן ומרצה בתחום ההישגיות האישית ואמנות השכנוע ומחבר הספר רב המכר "לסגור ולחייך".במשך מ-15 שנה הדריך ואימן אלפי אנשים ומנהלים, וצבר הצלחות מוכחות בארגונים רבים. את הידע שלו הוא מעביר באופן ייחודי, שונה ומעורר השראה.

במקביל לעבודתו כמנהל הדרכה מוביל, פיתח אבי עידן גם סדנה בשם "לסגור ולחייך", המעבירה פילוסופיה ייחודית ומקורית של אמנות המכירה. בנוסף, כמומחה לתקשורת בין אישית, העביר אין ספור הרצאות מוטיבציה וסדנאות העוסקות בתחומי אמנות המכירה, ההשפעה, מנהיגות,הישגיות אישית והצלחה.

 

16:00-17:00
ד"ר אמיר הלמר
טנגו בשלושה: אני, הלקוח שלי ושפת הגוף

לשפת הגוף שלכם יש השלכות בתחנות שונות בחיים – האישיים והעסקיים, כגון: חשש מהעברת מסר לא נכון בראיון עבודה או בפגישה עסקית עם לקוח, או הפחד להיכשל במו"מ או בתהליך מכירה, כאשר הצד השני מכיר את כללי המשחק. ומכאן, שהיכרות עם עקרונות היסוד של שפת הגוף, תאפשר לכם לקרוא את הלקוח העומד מולכם ולזהות את רצונותיו, לשדר עוצמה ולהעביר מסרים בצורה ממוקדת, לזהות רגשות ולדעת איך לנהל אותם אצל האחר, וכמובן, לזהות שקרנים ותחמנים ולהיחלץ מבעוד מועד מציפורניהם.

ד"ר אמיר הלמר, מומחה בינלאומי לשפת גוף עסקית ומרצה מבוקש, בהרצאתו "טנגו בשלושה: אני, הלקוח שלי ושפת הגוף", ילמד אתכם צעד-אחר-צעד איך להתאים את המסר המילולי לשפת הגוף, כדי להעביר את המסרים שלכם בצורה אפקטיבית ולהפוך כל מפגש להצלחה - בתחום העסקי, המקצועי והחברתי.

מה תקבלו בהרצאה:
• כלים מעשיים כדי לקרוא ולהבין אנשים וכך להצליח
• שיטות שיעזרו לכם לזהות איתותי מכירה של הלקוח
• אורות אדומים שיאפשרו לכם לזהות שקרים ולדעת מתי עובדים עליכם.

עוד כמה מילים על ד"ר אמיר הלמר:
ד"ר אמיר הלמר הינו מרצה מבוקש, המדריך ומלמד את שפת הגוף בחברות המובילות במשק. מייסד ובעלים של "מגדלור" - חברה לאימון אישי ועסקי ומכון ללימודי שפת גוף. מומחה בינלאומי לשפת גוף עסקית.יועץ עסקי בכיר.

ד"ר אמיר הלמר הוא תלמידו של פרופ' פול אקמן - אנתרופולוג בשפת גוף: שעליו התבססה סדרת הטלוויזיה המצליחה - "שקר לי" ששודרה ב"יס".

בין היתר הוא מלמד יחידות במשטרת ישראל - כיצד לקרוא אנשים ולאבחן שקרים, וכתב 3 רבי מכר בתחום האימון האישי, ודיסק להעצמה אישית והשגת מטרות בחיים.
כשהוא לא עובד - ד"ר הלמר חוקר את שפת הגוף של הילדים שלו, אבל אשתו קוראת אותו כמו ספר פתוח...

 

17:00-18:00
גיל חפר
הקשר בין שיווק אונליין ומכירות אופליין

עבור בעלי עסקים רבים, שיווק ומכירות הם "תיק" כבד ומעיק. על כן, הם מעדיפים להתמקד בתפעול העסק ומזניחים את השיווק והמכירות, או שאינם יודעים איך להגיע לקהל המטרה שלהם. כך או כך, הם נמצאים בדיסוננס תמידי בין הניסיונות "להרים" את העסק לחוסר היכולת לייצר מכירות.
גם מי שמבינים כי הפתרון הוא להוציא את פעילות השיווק והמכירות למיקור חוץ, מתקשים למצוא מענה למכירות טלפוניות בתשלום, המתוגמל לפי הצלחות בלבד.

גיל חפר, מנהל חטיבת שירותים עסקיים בחברת ביפר, בהרצאתו על "הקשר שבין שיווק אונליין למכירות אופליין", יבנה יחד אתכם את התשתית הנכונה והמתאימה ביותר לשילוב שני העולמות לתוצאה עסקית אופטימלית.

מה תקבלו בהרצאה:
• הנחיה ברורה וסדורה לחיבור נכון בין השיווק למכירות, לצורך הגדלת ההחזר על ההשקעה
• מפת דרכים לצמצום הוצאות שיווק על ידי תכנון ממוקד
• שיטה יעילה למינוף הפן האישי של המכירות לתוך השיווק האינטרנטי, על מנת להגדיל את יחס ההמרה.

עוד כמה מילים על קבוצת ביפר:
חברת ביפר מתמחה בפתרונות תומכי שירות ומכירה, לניהול אופטימלי של העסק והמשרד. הפתרונות העסקיים של ביפר משמשים בהצלחה למעלה מ- 7,000 עסקים בישראל ומסייעים להם לייעל ולשפר את אופן הפעילות ורמת השירות תוך הפחתת הוצאות הניהול השוטף של העסק.

בימים אלה משיקה החברה שירות חדשני, המשלב פרסום און ליין עם מוקד מכירות אופליין, בשיטת תמחור גמישה המתאימה בעסקים קטנים ובינוניים.

 

18:00-19:00
יפעת ברעם
איך להביא יותר הכנסות מהלקוחות הקיימים

כולנו עסוקים במרדף תמידי להשגת לקוחות חדשים ומשקיעים בכך זמן, כסף והרבה אנרגיה. בו בזמן, אנחנו מזניחים את שימור וטיפוח הלקוחות הקיימים - אלה שכבר קנו את המוצר או השירות שלנו ויכולים לחזור ולקנות אצלנו מוצרים נוספים ואף להמליץ עלינו לאחרים. בעלי עסקים רבים אינם מבינים מדוע הלקוחות שלהם עוברים למתחרים, ותולים זאת בסיבות, כמו: מחיר זול יותר או פרסום אגרסיבי. לו רק היו מבינים מה הסיבה האמיתית שגרמה ללקוחות לעזוב, היו יכולים לתקן ולשפר ולמנוע נטישת לקוחות למתחרים.

יפעת ברעם, מומחית לשימור לקוחות ויועצת לשירות קשוב, בהרצאתה "איך להביא יותר הכנסות מהלקוחות הקיימים", תיקח אתכם צעד אחר צעד בדרך להבין את החשיבות שבשימור וטיפוח לקוחות קיימים, ואת הדרכים בהן ניתן למנוע נטישת לקוחות.

מה תקבלו בהרצאה:
• הבנה של היתרונות של פנייה ומכירה ללקוח ותיק, על פני לקוח חדש
• טכניקה יעילה במיוחד כיצד לייצר לקוחות מרוצים שירצו לחזור אליכם ולהמליץ עליכם הלאה
• כלים קלים ופשוטים למינוף רשימת הלקוחות הקיימת כדי להגדיל משמעותית את ההכנסות.

עוד כמה מילים על יפעת ברעם:
יפעת מתמקדת בליווי והדרכת עסקים קטנים בתחומים של שימור לקוחות ושיפור השירות, כדי להביא להגדלת הכנסות מתוך מאגר הלקוחות הקיימים. היא מביאה איתה ניסיון רב בתחום, הן כעצמאית מזה למעלה מ-20 שנה, והן כיועצת ותיקה לעסקים.

סדרת הטיפים החינמיים שלה, מסייעת לבעלי עסקים בהתמודדות היום יומית עם דילמות הנוגעות לעבודה עם לקוחות.

בוגרת BA בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מאוניברסיטת ת"א, תואר שני בהצטיינות בייעוץ ופיתוח ארגונים מהמרכז הבינתחומי בהרצליה, ולימודי תעודה במינהל עסקים באוניברסיטת בר אילן.

 

19:00-20:00
ליבי אברמוב
איך לטפל בהתנגדויות ולהוביל את העסקה לסגירה

התנגדויות הן חלק בלתי נפרד מכל מכירה. אתם עומדים מול הלקוח. אתם יודעים שהוא צריך בדיוק את מה שיש לכם למכור לו. והוא מצדו מביע התעניינות ושואל בלי סוף שאלות, אבל אז מתחילות לצוף ההתנגדויות: זה יקר, הצבע לא מתאים, המודל מיושן, אולי אשתו לא תאהב את זה... זה הרגע שבו איש מכירות מיומן מתעורר לחיים ומשחיז את הציפורניים. כי מה שאיש מכירות משופשף הכי אוהב, זה לפרק את ההתנגדויות ולהוביל את הלקוח לקנייה - כאן ועכשיו.

ליבי אברמוב, מנכ"לית ובעלים של "ליבי אברמוב - שיפור יכולות מכירה", בהרצאתה "התנגדויות במכירה", תסביר מה זאת התנגדות במכירה ואיך מתמודדים איתה ומובילים לסגירה.

מה תקבלו בהרצאה:
• טכניקות מתקדמות לזיהוי התנגדויות ולהסרתן אחת-לאחת
• כלים פרקטיים ויישומיים שתוכלו להשתמש בהם בתהליך המכירה, כבר למחרת ההרצאה
• הדרכה מעשית שתסייע לכם לפתח בטחון עצמי גבוה יותר מול הלקוחות, כדי לשפר משמעותית את המכירות ולייצר הכנסה גבוהה יותר.

עוד כמה מילים על ליבי אברמוב:
מומחית במכירות, 17 שנה בתחום, מנכ"לית ובעלים של "שיפור יכולות מכירה". מעבירה קורסים, סדנאות ואימונים אישיים במכירות לבעלי עסקים, חברות ואנשי מכירות במגוון תחומים. עד היום עבדה עם למעלה מ- 100 בתי עסק. בעבר הייתה מנכ"לית ובעלים של חברת פרסום גדולה באריזונה, שמנתה 50 סוכני מכירות.

המכירה הראשונה שלה הייתה בגיל 13, כשמכרה שיעורים פרטיים מדלת לדלת. הרשת האחרונה איתה עבדה הייתה H&O, שהגיעה לגידול של 300% במכירות תוך פחות מ-5 חודשים.

המוטו שלה: "אל תמהר לסגור עסקה, תחשוב איך לפתוח מערכת יחסים!"

 

20:00 – 21:00
גיל פרץ
מה שלא לימדו אותי בביה"ס למנהל עסקים: סודות פשוטים להצלחה אישית ועסקית

בעידן בו רוב המוצרים והשירותים נראים אותו הדבר, הגורם המשמעותי ביותר שיוצר את הבידול הוא... אתם!
כמי שהקים כבר בגיל 26 את העסק הראשון שלו, מכיר גיל פרץ היטב את האתגרים השיווקיים שיש לעסקים פרטיים ומשפחתיים, והוא פיתח במהלך השנים אסטרטגיות וכלים להתמודדות בסביבות מרובות מתחרים.

בהרצאתו, "מה שלא לימדו אותי בביה"ס למנהל עסקים: סודות פשוטים להצלחה אישית ועסקית", ישתף אתכם גיל פרץ, מהמומחים המובילים בעולם בתחום של פרזנטציה והעברת מסרים אפקטיביים, בכלים פשוטים - ישירות מעמק הסיליקון, שיאפשרו לכם לדבר בעוצמה רבה יותר לעומת המתחרים שלכם, להתחבר במהירות אל כל לקוח, ולהניע אותו לקנייה.

מה תקבלו בהרצאה:
• הכוונה מעשית איך להכיר ולהשתמש בסוד שסייע לגיל להפתיע בכל פעם מחדש את הלקוחות ואת השוק
• הדרכה איך להימנע מ-2 טעויות קטלניות בשיווק ומכירות
• שיטה לוהטת למכור, לשכנע ולהשפיע באמצעות שימוש בסיפורים אפקטיביים.

עוד כמה מילים על גיל פרץ:
גיל פרץ הוא המייסד של Silicon Valley Sales Academy בפאלו אלטו, קליפורניה, ויו"ר של המרכז לאימונים בעסקים בע"מ בישראל.

הוא נחשב למומחה מספר 1 בישראל בתחום של הכשרת מרצים ופרזנטורים, הקים וניהל ב-25 השנים האחרונות קבוצת חברות, הפועלת בארץ ובחו"ל, והוא מביא לכל הרצאה שלו את הניסיון האדיר שצבר ביותר מ-2800 הרצאות, סדנאות ופרזנטציות שביצע בפני קהלים מ-42 מדינות.

גיל מייעץ למנהלים בכירים בעמק הסיליקון בתחומי מנהיגות, העברת מסרים ומשא-ומתן, והוא מחבר רבי המכר "שיווק אינטימי" ו-"סודות השכנוע וההשפעה של אובמה. לכם - יש הזדמנות מיוחדת להשתתף בהרצאה, שתיתן לכם מגוון כלים, רעיונות וטקטיקות ליישום מיידי בעסק שלכם, כבר מחר בבוקר.

 

21:00-22:00
עידית נעמן
The money is in the list?

בתחום השיווק באינטרנט, מקובל לומר שהכסף נמצא ברשימה. זו הסיבה שמשווקים ועסקים בכל העולם משקיעים מאמצים גדולים ביצירת רשימת דיוור של צרכנים מתעניינים, כאשר בה בעת, מומחי שיווק בכל העולם משכללים את שיטות הגיוס וההמרה של אותם צרכנים מתעניינים ללקוחות משלמים.

עידית נעמן, בלוגרית עסקית, ומומחית לשיווק מניע לפעולה באמצעות תוכן, בהרצאתה "The money is in the list - איך לטפח קהל מנויים שיחכה למיילים שלכם בשמחה", תיקח אתכם צעד-אחר-צעד בדרך לבניית קהילה של מנויים נלהבים, שישמחו לקבל מכם עוד, גם בתשלום.

מה תקבלו בהרצאה:
• הבנה מעמיקה וברורה על המשמעות הכלכלית והעסקית של קהילת מנויים
• 7 התחנות בדרך להפוך את קהילת המנויים שלכם לכסף בקופה
• 5 הטעויות שבגלל התוכן שלכם לא עובד עבורכם - ואיך לתקן אותן... ועוד.

עוד כמה מילים על עידית נעמן:
עידית נעמן היא מומחית לשיווק מניע לפעולה באמצעות תוכן, מרצה מוערכת, ומפתחת שיטת "5 מעגלי השיווק", ליצירת תוצאות עסקיות יוצאות דופן באמצעות תוכן.

במשך למעלה מ- 25 שנות פעילותה כעיתונאית, עורכת ומנהלת תקשורת שיווקית, פיתחה עידית נוסחאות כתיבה, שיטות עבודה ייחודיות, קיצורי דרך וכלי עזר מעשיים לשיווק אפקטיבי בתוכן, שמושך את הלקוחות הנכונים ומגדיל משמעותית אתההכנסות בקופה - במינימום השקעה ומקסימום תוצאות.

עשרות הבוגרים של קורס ההכשרה המקצועי שפיתחה למנהלי תוכן מוסמכים, השתלבו בהצלחה רבה בשוק, הן כמנהלי תוכן בארגונים גדולים והן כבעלי עסקים מצליחים בתחום התוכן.

בנוסף, היא מעבירה סדנאות לשיווק בתוכן לצוותי שיווק ותוכן בחברות וארגונים.

עד כאן - מיטב המומחים שריכזתי במיוחד עבורכם לכנס

שיווק ומכירות - תכל'ס
הכלים, הטקטיקות והשיטות שישכנעו את הלקוחות שלכם להגיד לכם "כן"
כדי לייצר יותר מכירות, יותר הכנסות, יותר בטחון כלכלי ויותר שקט נפשי!

הירשמו עכשיו והבטיחו את מקומכם!

איתכם להצלחתכם!

עידית נעמן
וצוות המרצים של כנס
"שיווק ומכירות - תכל'ס"