שם פרטי
שם משפחה
דואר אלקטרוני
       תנאי השימוש באתר
 
 
 

28-09-2013-12-43-39

ד"ר רוני הורוביץ - מנכ"ל רב מסר בע"מ' מומחה בשיווק באינטרנט 
רב מסר היא מערכת הדיוור הגדולה והמובילה בישראל ומציעה גם את רב דף מחולל דפי הנחיתה הטוב בעולם. 

נושא ההרצאה: שיווק בדואר אלקטרוני רלוונטי מתמיד

ההרצאה תציג את יסודות השיווק המודרני באמצעות דואר אלקטרוני. כיצד הוא עומד מול וכיצד הוא משתלב עם שיווק ברשתות חברתיות. כיצד להשתמש נכון באוטומציה, בפילוח רשימות וכיצד לבנות ולטפח רשימות תפוצה.

דניאל דוידסון - מומחה מספר 1 בישראל להדרכת מכירות

מפתח שיטת אימפקט, שיטה שעד היום הפכה למעלה מ1,000 בעלי עסקים ואנשי מכירות למאסטרים במכירות. השיטה מוכחת כמגדילת הכנסות ורווחים ומבוססת על NLP, פסיכולוגיה וקואצ'ינג

בהרצאה הקרובה יעביר דניאל - איך השתמשו בעקרונות שיטת אימפקט בכדי לייצר מכירות בגובה 220 אלף שח בשבוע אחד בלבד ובאחת מההשקות המוכרות ביותר שהיו אי פעם בישראל.

ניר דובדבני מנכ"ל ומייסד חברת  RND
כיהן בעברו במגוון משרות ניהול בכירות וכיום הינו איש עסקים מצליח ומנטור מבוקש להצלחה עסקית. בהשכלתו, ניר בעל תואר שני בביקורת פנים ובהכשרתו חבר בכיר בלשכת המאמנים בישראל ובאיפ"א.

חדשנותו וייחודיותו של ניר נובעת מעצם היותו איש עסקים פעיל בעל חשיבה פורצת דרך. בעסקיו המגוונים בתחומי המזון, התקשורת והמנטורינג האישי, ניר מקיים את כל מה שמאמן אליו על הבמות ואחד על אחד.

ניר פיתח שיטה מרתקת אותה הוא מנחה מדי חודש בפני מאות אנשי עסקים, בין היתר ב- "10 המפתחות להצלחה בעולם המכירות" – ההרצאה והמיני סדנה, בסדנת "אומנות המכירה" ובנבחרות שמקיים אף בחברות ובארגונים הגדולים במשק הישראלי.

בהרצאתו "סוד ההצלחה להגדלת מחזורי המכירות" ניר יתייחס לעולם המכירות היום, סוף שנת 2013 ותחילת שנת 2014 – מה מאפיין את עולם המכירות שאנחנו חיים בו, מה זה אומר לגבי אופי המכירה ומה זה דורש מאיש המכירות?

כולם יודעים להגיד שבעולם של היום מה שקובע הוא הבידול. אבל על איזה בידול מדובר ומהי הדרך החכמה ביותר ליצור אותו? איך אפשר לייצר בידול כאשר כולנו מקשיבים לאותן שיטות וצורכים את אותם המוצרים?

המודל שניר ידבר עליו נקרא משולש הבידול והוא סוד ההצלחה להגדלת מחזורי המכירות, וכפועל יוצא, ההכנסות החודשיות שלנו כבר עכשיו.

 

ד"ר יניב זייד – "דוקטור שכנוע"  
מומחה בינלאומי לשכנוע, 
מרצה ויועץ לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, השיווק והשכנוע, 
עורך דין, כלכלן ודוקטור למשפטים בהשכלתו, 
מנכ"ל ובעלים של חברת "אמנות השכנוע",
זכה במקום ה- 3 באליפות העולם לנואמים יחידים בשנת 2003
מחבר הספרים רבי המכר "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח" ו"לעשות כסף באינטרנט".

בהרצאתו: "כיצד לשכנע אנשים ולהניע אותם לפעולה באינטרנט, ללא מגע יד אדם?" ידבר יניב על:

  • כיצד לקדם את עצמכם ולסגור כמה שיותר עסקאות באינטרנט?
  • כיצד להגדיל הכנסות בעידן הדיגיטלי, גם אם אתם לא מבינים כלום בטכנולוגיה?
  • כיצד להניע לפעולה אנשים ברשת, גם אם אתם לא שם?

שמוליק פרוימוביץ - מומחה ליצירת מוצרי מידע
מבעלי חברת “תפוס את הרשת” בע”מ, מתמחה ביצירה ושיווק של מוצרי מידע בארץ ובחו”ל.

בהרצאתו "תן לידע שלך לעבוד במקומך" ידבר שמוליק על איך למנף את הידע שלנו על מנת ליצור הכנסה אוטומטית. 
שמוליק ידבר על:

  • איך לשבור את משוואת זמן=כסף תוך כדי מינוף האינטרנט לצרכים שלנו
  • המסננת השיווקית של העסק שלך - הדור הבא
  • איך להשתמש בידע שכבר יש לך על מנת להזניק את העסק שלך קדימה
  • איך להפוך למומחה בתחומך ולמכור את הידע שלך

שרון דידי, מומחית בקידום אתרים בגוגל
פיתחה את שיטת "קידום עוקף תחרות" שהינה הדרך הקצרה ביותר למקום הראשון בגוגל.
שרון נמצאת בתחום השיווק  למעלה מ 10 שנים ובתחום השיווק באינטרנט  קרוב ל 7 שנים.

בהרצאתה "הנוסחא המנצחת לקידום האתר בגוגל" שרון תדבר על:

  • איך לקדם את האתר בביטויים הנכונים שיניבו פרנסה מיידית לבעל האתר
  • 45 דקות תמציתיות ומעשיות- ארבעת השלבים לנצח את גוגל ולהביא את האתר למקום הראשון 

לא כדאי לפספס!

יונית ורבר - מאמנת להצלחה אישית ועסקית מומחית ליצירת מוטיבציה
יונית הינה מרצה, סופרת בינ"ל, מאמנת להצלחה אישית ועסקית ומומחית ביצירת מוטיבציה.  
יונית חקרה ומצאה שמוטיבציה היא המפתח להצלחה ועל כן מלמדת אנשים בארץ ובעולם לייצר את מוטיבציה הנכונה, המניעה והמהנה עבורם, כדי שיוכלו להתמיד ולהשיג כל חלום ויעד שרק ירצו. 
חומריה והספרים שכתבה מתפרסמים ברחבי העולם והינם רבי מכר באמזון.
יונית הינה בעלת תואר שני בניהול מערכות מידע מהטכניון, ו-9 שנות ניסיון כמרצה ומנהלת פרויקטים. 
בהמשך סיימה לימודי טיפול באמנות במכללת בית ברל וקורס אימון בחברת תות תקשורת תוצאות. 
חברה בלשכת המאמנים.
יונית ממשיכה ולומדת כל הזמן מטובי המומחים והמנטורים בארץ ובעולם כדוגמאת טוני רובינס, ביירון קייטי, ג'וליה קמרון, ניק האליק, הארב אקר ועוד.

בהרצאתה "להדליק את מבערי המוטיבציה לשיווק אינטרנטי" יונית תדבר על:

  • מהו ה-מפתח ליצירת הצלחה בעולם השיווק האינטרנטי
  • טעויות נפוצות של עצמאים שמורידות להם את המוטיבציה לשווק באינטרנט (ואיך להימנע מהן)
  • כלים ותובנות להעלאת המוטיבציה לשיווק באינטרנט באופן מיידי ולשמירה עליה גבוהה לאורך זמן

נטלי ריי - הפכי את התשוקה שלך לאימפריה אינטרנטית
נטלי החלה את דרכה כיזמית אינטרנטית כבר בגיל 17 ומאז הקימה אין ספור עסקים אינטרנטיים בכלל נישות ומודלים עסקיים.
בשלוש השנים האחרונות שמה נטלי למטרה לעבוד עם יזמיות במטרה ללמד אותם כיצד להקים עסק אינטרנטי מכניס על אוטומט -
המבוסס כולו על הדבר אותו הן הכי אוהבות לעשות בעולם ושיעזור להן להגשים את אורח החיים שעליו תמיד חלמו.

בהרצאתה “האסטרטגיה השיווקית האולטימטיבית... על אוטומט
תדבר נטלי על:

  • פישוט העסק - 3 החלקים העיקריים מהם בנוי כל עסק ואיך לעבוד איתם
  • יצירת האסטרטגיה השיווקית האולטימטיבית ב-4 שלבים
  • הפיכת המכירה והשיווק של העסק לאוטומטיים חלוטין

בא לך לבנות משהו משלך שיספק אותך ויכניס לך הכנסה יפה (גדולה או קטנה)
בצורה אוטומטית לחלוטין??
ההרצאה הזו בדיוק בשבילך!

בלה עברון - מומחית לשיווק באינטרנט לעסקים
13 שנות נסיון בתחום האינטרנט.

מלווה בעלי עסקים ביצירת נוכחות אינטרנטית שמביאה לקוחות לעסק.
בנוסף לידע רב, חדשנות ויצירתיות מדריכה בכנסים והרצאות וכמובן בליווי אישי.

 בהרצאתה "ערוץ יוטיוב ממותג ככלי שיווקי רב עוצמה לעסקים"
תסביר בלה את חשיבותו של ערוץ יוטיוב:

  • מה זה ערוץ ממותג?
  • מה החשיבות של מיתוג הערוץ?
  • למה חשוב לשים לב כאשר ממתגים את הערוץ?
  • דוגמאות מערוצים ממותגים של לקוחות.

ד"ר יניב לויתן - מומחה ללוחמה פסיכולוגית בעסקים
מחברו של הספר "לחץ כאן! סודות ההשפעה העסקית באינטרנט" בהוצאת עם עובד, יועץ במגזר העסקי, מרצה בטכניון.

בהרצאתו "שיווק גרילה דיגיטלי" יציג יניב את הנושאים הבאים:

  • שיווק גרילה? מה זה בדיוק ואיך זה יכול לעזור לי?
  • היכן נפעיל את השיווק הגרילה הדיגיטלי?
  • כיצד להפוך מודיעין מהרשת למסר רב עוצמה ולהתמודד מול המתחרים.

רונית אדלר - המייסדת והבעלים של WebsiteMagic -
בניית אתרים לעסקים קטנים, יועצת לבעלי עסקים קטנים איך להגדיל הכנסות
באמצעות נוסחת ה- ק.ס.ם לאתר אינטרנט מושך לקוחות,
הכוללת את שלושת המרכיבים שיהפכו אתר אינטרנט לעסקים קטנים,
לאפקטיבי ויעיל.
עוסקת בתחום האינטרנט כבר 13 שנה, ובתחום בניית האתרים 5 שנים.

בהרצאתה "5 טעויות שבעלי עסקים עושים עם אתר האינטרנט שלהם ואיך לתקן אותן" רונית תדבר על:

  • מדוע רוב אתרי האינטרנט שוממים ולא מביאים לתוצאות.
  • אלמנטים חשובים שצריכים להיות באתר ובעלי עסקים מתעלמים מהם
  • 6 דרכים אפקטיביות להגדיל את הרישום אל רשימת התפוצה דרך האתר

 

נדב דורון, מומחה לפרסום ממומן באינטרנט
מוסמך לפרסום ממומן ב Google AdWords, בעלים ומייסד של חברת נט מרקטינג – פתרונות שיווק באינטרנט.

מרצה ומלמד פרסום ממומן בגוגל (PPC), במכללות המובילות בישראל לשיווק באינטרנט. מומחה בבנייה וכתיבת  דפי נחיתה מנצחים, ומנהל קמפיינים פרסומיים ב Google AdWords, של עשרות ומאות אלפי שקלים בחודש, עם ניסיון של למעלה מ-5 שנים בפרסום ממומן ולמעלה מ 10 שנים בשיווק ומכירות.

מרצה ומלמד פרסום ממומן באמצעות הרשתות החברתיות (FaceBook, Linked-IN  וכו...), במכללות המובילות בישראל לשיווק באינטרנט, מנהל קמפיינים בעשרות אלפי שקלים בחודש ושל מיטב המומחים בתחום השיווק באינטרנט. מקים ובונה דפי אוהדים מעוצבים, יעודיים ומוכרים לפייסבוק. מקים ובונה אתרי אינטרנט לפייסבוק.

בהרצאתו ידבר נדב על מיהו באמת קהל היעד שלנו ואיך אנחנו מפרסמים אליו באינטרנטהכרות עם מוצרי גוגל אדוורדס ואיפיון קהל המטרה שלנו.

ניר סבר הוא יזם אינטרנט בן 24 ומומחה לשכנוע המוני ...אבל בקטע מגניב :-)
שלושת ההשקות האחרונות שהיה שותף בהן עשו 100,000 שקל או יותר ב-7 ימים או פחות.

הרצאתו: "מאחורי הקלעים של ההשקה עם דן אריאלי".

גרסיאלה שפירו-גולדמן - מנכ"ל ובעלים של מרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה
מנטורית בינלאומית לנשים בעסקים
יוצרת שיטת גרייס™ – שינוי גישה להצלחה
ניסיון של 25 שנה בעולם השיווק.
מאסטר להתפתחות אישית ועסקית. מורשית לואיז ל. היי בישראל.

בהרצאתה: "להפוך למומחית בתחומך באמצעות רשימות דיוור" גרסיאלה תדבר על:

  • איך נכון לגייס לקוחות באמצעות רשימות דיוור
  • כל הפחדים והתלבטויות סביב דיוור אינטרנטי
  • האם גודל הרשימות, כאן קובע?
  • כיצד לבנות ולתחזק רשמית דיוור איכותית,  וכיצד לשווק אותה

 אם את רוצה להפוך מבלתי מוכרת...  לכוכבת ומוכרת, ההרצאה הזו היא בדיוק בשבילך!

יעל וייס - מומחית לעיצוב גרפי שיווקי
עיצוב גרפי הוא עבורי הרבה יותר ממקצוע. דרכו אני עוזרת לעסקים ולחברות "לדבר" בדיוק את מה שנכון עבורם.

אני מביאה איתי 35 שנות ניסיון ואהבה ענקית למקצוע, דיוק, עמידה ביעדים, עדכניות וחדשנות, וגם טעם טוב, יצירתיות וגמישות.
הסטודיו שלי ממוקם ביבנה ומצוייד במיטב החומרה והתוכנה.

בהרצאתה "מיתוג העסק: און-ליין ואוף-ליין" יעל תדבר על:

  • מה הסיפור שלך, או מה זה בכלל מיתוג
  • - למה העסק שלך צריך מיתוג
  • - איך ליצור מיתוג ש"מדבר" בשפה אחידה - ברשת ומחוצה לה
  • - טיפים לבניית מיתוג אוף ליין ואון ליין נכון לעסק שלך

 

יוסי שטיינבלט - מומחה לשיווק באינטרנט
שותף במיזם GetBiz2Web.com - פתרונות אפקטיביים לשיווק מניב ברשת.
עוסק בייעוץ ובליווי יזמים ובעלי עסקים בתחום של שיווק באינטרנט תוך אספקת פתרונות טכניים וטכנולוגיים להגדלת הנוכחות שלהם ברשת.
מקים קמפיינים שיווקיים בפייסבוק ובגוגל לקידום מוצרים ותכניות שותפים ברשת ומייצר מוצרי מידע בתחום של שיווק, פרסום וכתיבה שיווקית באינטרנט.  

בהרצאתו "האמת לאמיתה אודות התנועה (Traffic), למה אתם לא מקבלים ממנה את מה שאתם באמת רוצים וכיצד לתקן זאת..." ידבר יוסי על:

  • איך מחשבים את שווי הגולש הממוצע באתר שלכם ולמה זה הנתון הכי חשוב שתרצו לדעת
  • רכישת תנועה: מה הופך חלק מהתנועה שלכם לבעלת ערך רב יותר מחלק אחר...
  • מעגל הרכישה ברשת: מהם השלבים שאתם חייבים לדעת על הדרך שעובר הלקוח שלכם בדרך לקנייה ואיך זה משפיע על רכישת התנועה שלכם
  • כיצד למדוד ביצועים מרמת מודעת הפרסום שלכם ועד למכירה (שלב אחר שלב).

רז אוחנה - מאמן, מנחה ומרצה להתפתחות והעצמה אישית ועסקית
נציג רשמי של בוב פרוקטור בישראל, עוזר לאנשים, עסקים וארגונים להפיק יותר מעצמם וליצור פריצות דרך.

 את השינוי הגדול בחיי עשיתי לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן לפני שמונה שנים, אירוע שהשפיע רבות על מי שאני ועל מה שאני עושה היום!

בהרצאתו: "זה הזמן שלך! עקרונות בסיסיים לניהול זמן ואפקטיביות אישית ועסקית" רז ידבר על:

  • מה זה בכלל ניהול זמן?
  • מדוע רוב האנשים ובעלי העסקים אינם משתמשים כראוי בזמן שלהם?
  • מהי אפקטיביות?
  • מהם העקרונות הבסיסיים לניהול זמן ואפקטיביות אישית

יואב שני - קופירייטר עם ניסיון של 13 שנה בכתיבה שמניעה לפעולה 
ייעץ וכתב למאות עסקים וחברות: בנק לאומי, גוגל ישראל, זרפוריו, קראון פלאזה, 
איקאה, מגה ספורט ועוד.

בעל תואר שני במנהל עסקים ומדריך בעלי עסקים, משווקים ויזמים 
"איך לכתוב טקסט שמוכר במקומך".  

5 עובדות על כותרות:

  • הכותרת זה הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שלך מחפש בטקסט  
  • הוא מקדיש לכותרת בערך 3 שניות
  • הכותרת צריכה לגרום לו להמשיך לקרוא את הטקסט
  • כותרת משעממת תבריח אותו
  • כותרת טובה תגדיל את מספר הפניות במאות אחוזים

בהרצאתו "איך לכתוב כותרות-מושכות-לקוחות ב-4 צעדים פשוטים"
יואב יחשוף:

  • 5 הטעויות הנפוצות שהורגות את הכותרות שלך
  • שיטה מוכחת לכתוב כותרות שאי אפשר לעמוד בפניהן
  • 4 המבחנים שיעזרו לך לנבא את ההצלחה של הכותרת שלך 

 

 

אילן אביגדור, מומחה להשקות מוצר 
ליווה עד כה עשרות בעלי עסקים להשקת מוצר עם מכירות של מאות אלפי שקלים. פיתח אתר השקות ומערכת שותפים שדרכם עברו עד כה מאות אלפי אנשים והיוצר של מסגרת הליווי המתקדמת ביותר בארץ לבניית השקה בעסק שלך, סדנת ״השקה יד-ביד״.

בהרצאתו "איך תיצור ציפייה למוצר שלך, עוד לפני שהלקוח שמע עליו" ידבר אילן על איך מביאים את הלקוח שמגיע לדף המכירה שלכם, למצב שבו הוא רוצה בדיוק את מה שכתוב בו, וזה עוד לפני שהוא קרא אותו?

בהרצאה הזו תגלו איך "מחנכים" את הלקוח ומשפיעים על הרצונות שלו כך שהוא יגיע לעמוד המכירה שלכם מלא ציפייה למוצר שלכם 
בהרצאה הזו תלמדו:

  • למה עדיף לשנות את רצון הלקוח מאשר למלא את רצונותיו
  • בירור התועלות הישירות והנסתרות של הלקוח
  • איך משפיעים על שיקולי הלקוח לפני ואחרי שהוא פוגש במוצר שלך
  • איך עושים זאת בצורה טבעית ולא מורגשת

אורי - אתר ממון
אורי מדריך אלפי אנשים כבר שנים רבות לבנות אתרי אינטרנט בחינם על מערכות קוד פתוח כמו וורדפרס וג'ומלה, דרך קורסים אינטרנטיים ודרך קורסים פרונטאליים.

בהרצאתו "הדרכת בזק - אתר אינטרנט מקצועי תוך שעה למתחילים גמורים!" תלמדו עם אורי את הנושאים הבאים:

  • איך לבחור חברת אחסון ואיך להירשם אליה
  • איך להתקין אתר אינטרנט תוך דקות
  • איך להפוך אותו לעברית
  • איך לעצב אותו
  • איך להוסיף תכנים
  • איך להוסיף לו תוספים כמו למשל חנות, פורום ועוד
  • איך להטמיע באתר טופס של מערכת דיוור, כפתור פייפל, סרטון יוטיוב ועוד

אסף אפשטין הוא בעל 10 שנות ניסיון בתחום האינטרנט.
הוא בעל ידע נרחב בשיווק באינטרנט בהתמקדות בכלים הטכניים שיש להפעיל כדי להשיג תוצאות 
מקסימליות עבור העסק.

אסף מלווה בעלי עסקים בניטרול האתגרים הטכניים בשיווק באינטרנט, בעזרת הדרכות, סדנאות וליווי אישי.


בהרצאתו:"משפך השיווק האינטרנטי של העסק שלכם או איך להפוך גולש ללקוח משלם?" אסף יציג לכם את משפך השיווק, שהוא משתמש בו בעסק שלו,

ואיך הוא מעביר את הלקוח הפוטנציאלי במסלול נכון מהפעם הראשונה שהוא נחשף לפרסום שלנו, 
דרך קבלת מתנה חינמית ועד הזמנת שירות או מוצר בתשלום

עדי ליניאל- מומחית לעיצוב שיווקי
בתחום עיצוב ובניית האתרים כבר 15 שנה, כשאת 5 השנים הראשונות בילתה בחברת וואלה המדהימה שם עיצבה ובנתה מאות אתרים.
בשלוש השנים האחרונות גילתה את עוצמת העיצוב השיווקי.

(העיצוב שאמור לייצר לידים ולקוחות חדשים ולא מסתכם ב"להיות יפה".)
עדי מדריכה ומנחה עסקים איך לבנות ולעצב בעצמם אתרים שיווקיים ואיך להשתמש באתר שלהם ככלי שיווקי מדהים ועיקרי בעסק.

בהרצאתה "5 פעולות פשוטות שיהפכו את האתר שלך מאתר תדמיתי (ומשותק) לאתר שיווקי ומלא תנועה!" תדבר עדי על:

  • למה בכלל צריך אתר בעידן שלנו?
  • מה ההבדלים בין אתר שיווקי לאתר תדמיתי
  • איך כדאי לעצב את האתר כדי שימשוך אליו גולשים רלוונטים- 5 הפעולות שכל אחד יכול לעשות

רותי ניסנבאום נמצאת בעולם האינטרנט מהמאה שעברה.  עבדה בתכנות וניתוח מערכות עבור משרד ממשלתי ושם פתחה מערכות גדולות ומאז שהיא גלתה את האינטרנט היא עברה לעולם הזה.  מהר מאד הבינה שצריך לשלב שיווק כדי להצליח עם אתר (זה לא היה ברור מאילו לפני 10 שנים) וגם לתת לאנשים כלים לעדכן את האתרים עם כל החידושים של העסק.  רותי מפתחת היום רכיבים מיוחדים עבור אתרי וורדפרס והפיתוח האחרון מאפשר להתאים אתר רגיל לאתר סלולרי בקלות.

בהרצאתה: "אתר סלולרי: המילה האחרונה לקידום העסק שלך" רותי תדבר על:

  • למה צריך שהאתר יהיה מותאם לסלולרי
  • שיטות שיווק נוספות לאתר סלולרי
  • מה צירך להיות באתר מותאם לסלולרי

סיום1                                          www.bella.co.il                               www.natalierey.co.il                                                 

סיום2www.yaelsdesign.com