הכנס התקיים ביום שלישי ה 19.11.2013
ניתן להרשם ולקבל את הקלטת ההרצאות
שלום לך, היום, בעידן של המימוש העצמי וההגשמה יש, לרבים מאיתנו, משאלה סמויה או גלויה - להנחיל את הידע שנצבר לנו עם השנים והתגבש לכדי אמירה משמעותית. להגיע למצב בו אנחנו מובילים קבוצת אנשים לומדת, מתפתחת ומתרגשת. יוצרת לעצמה משמעות ולך הכנסה. סדנא או קבוצה כזו מאפשרת מגע בלתי אמצעי עם אנשים. לחוש בידיים את המשמעות. לראות את הברק בעיניים ולשמר את היצירתיות שלך. להיות בנתינה ועשייה, לברך ולהתברך. Well being גם לך וגם למשתתפים, הלקוחות שלך. כולם מרוויחים.
הכנס הוירטואלי הישראלי להובלת קבוצות וסדנאות נועד בדיוק לשם כך! בחינם, וללא מאמץ. מהמחשב הביתי שלך, אפשר ללמוד איך לעשות את זה נכון. איך להוביל קבוצה ולנהל אותה לשביעות רצונם של משתתפיה ולשביעות רצונך שלך. לבסס תהליכים בקבוצה שמתאימים לך ולידע שלך. לאופי ולהעדפות שלך. לפתח לעצמך 'מוצר מנצח' ולהתפרנס ממנו באהבה. כינסתי לכבוד העניין 14 מומחים בתחומם שיתנו לך כלים אפקטיביים להובלת קבוצות וסדנאות. כלים שייתכן שאפילו לא ידעת שלא ידעת על קיומם!
להתראות בת-חן שפירא קו מנחה לפיתוח עסקי – הופכים עבודה עם קבוצות לעסק משגשג |
בת-חן שפירא – קו מנחה לפיתוח עסקי
הופכים עבודה עם קבוצות לעסק משגשג
בעלת תואר שני בהנחיית קבוצות בשילוב אמנויות, מעל עשור חוקרת את הדינמיקה בעסקי סדנאות ותוכניות הכשרה, לימדה מאות תלמידים הנחיית קבוצות במוסדות להשכלה גבוהה, ליוותה אינספור בעלי מקצוע בהקמת עסק מגיבוש גוף הידע הייחודי, דרך תכנון הסדנא, קוד ההנחיה, הבידול, הייחוד והאסטרטגיה השיווקית והניהולית בעסק.
כוחן של מטרות - איך להוביל קבוצה בלי לצאת סחוטים?
כוחן של מטרות כאמצעי ליצירת מרחב קבוצתי שמאפשר למשתתפים להגיע להישגים ממשיים ולך אפקטיביות מקצועית ורווחיות עסקית
1. מטרות – למה ולמי זה חשוב?
2. כיצד מגדירים מטרות ואיך משיגים אותן?
3. מה הקשר לתהליכי השיווק?
4. ו... למה בכלל לדבר על זה?
ד"ר עו"ד יניב זייד – "דוקטור שכנוע" – מומחה בינלאומי לשכנוע
יועץ עסקי ומרצה לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, השיווק והשכנוע
דוקטור למשפטים, עורך דין וכלכלן בהשכלתו
מנכ"ל ובעלים של חברת "אמנות השכנוע"
זכה במקום השלישי בעולם באליפות העולם לנואמים יחידים בשנת 2003
מחבר הספרים רבי המכר "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח", "לעשות כסף באינטרנט" ו"שכנעת אותי!"
כיצד "לשלוט" בקהל מאזינים ולהתמודד נכון עם שאלות והתנגדויות?
הסודות לביסוס המומחיות שלכם בפני קהל
למה חשוב היום יותר מתמיד "לשלוט" בקהל מאזינים בהופעה פנים אל פנים מולם (ומה זה בדיוק אומר)?
איך לבסס את המומחיות והאוטוריטה שלכם מול קהל בצורה מהירה ונעימה, גם אם לא הכירו אתכם קודם?
איך להניע לפעולה אנשים בקהל ולסייע להם לעשות שינוי אמיתי בחייהם?
איך "למכור" את עצמכם ואת דעתכם בצורה רכה ונעימה, שתתאים לאופי שלכם?
כיצד להתמודד נכון עם שאלות מהקהל, ובעיקר עם "שואלים סדרתיים"?
כיצד להוציא את הקהל "מאזור הנוחות" שלו בזמן פעילות, מבלי לעורר אנטגוניזם?
איריס אבידן, מומחית בשיפור מיומנויות תקשורת, גישור ומו"מ
מנחה בעלי עסקים באמצעות יעוץ אישי, הרצאות, סדנאות וקורסים אינטרנטיים, ומלמדת כיצד לשפר את מערכות היחסים עם הלקוחות כדי לעודד רכישות חוזרות וליצור נאמנות לטווח ארוך.
בעזרת כלים מעולם הגישור, מלמדת איריס כיצד להתמודד עם לקוחות מתלוננים כדי להגיע לתוצאות טובות ורווחיות לשני הצדדים.
לאיריס נסיון של 15 שנים בעבודה מול לקוחות בעסק משפחתי, והינה בעלת תואר שני במנהל עסקים ובעלת תואר שני בלימודי משפט.
גישור וניהול קונפליקטים בין חברי הקבוצה
מהם הנושאים השכיחים שבגינם מתפתחים קונפליקטים בקבוצה/בסדנא?
איך לגשת לפתרון קונפליקט? לאיזה פתרון כדאי לשאוף?
סט כלים ועקרונות חשובים בפתרון קונפליקטים בין אנשים ובין תתי קבוצות
אסנת דומן, מרצה, מנחה ומאמנת לכישורים קוגניטיביים
בעלת ניסיון עשיר באימון ובשיפור מיומנויות הקוגניטיביות. מעבירה קורסים וסדנאות בנושא שיפור מיומנויות קוגניטיביות שונות, ביניהן זיכרון.
מנהלת חברה לאימון המוח המפעילה מכוני כושר למוח.
מחברת רב המכר העולמי: "10 דרכים לאימון המוח".
איך ללמד כך שיזכרו?
הדרכים והשיטות לגרום לשומעים אותך לזכור
איך עובד הזיכרון שלנו?
מהו קשב, וכיצד נגביר אותו אצל אחרים?
למה לא זוכרים את מה שאנחנו מלמדים?
איך נגרום למשתתפי הסדנא לזכור יותר וללא כל מאמץ?
אלה גבאי - מנכ"ל משותף ב-הליו"ם - המכון לפיתוח יצירתיות ועוצמה מתחדשת
בת 39, נשואה ואמא ל - 3 בנים. MA בסוציולוגיה ארגונית. מנכ"לית שותפה בהליו"ם, המכון לפיתוח יצירתיות ועוצמה מתחדשת, יוצרת 3 ערכות קלפים וכותבת הספר: "מדיטציה לכל סיטואציה", מנחה בדימיון מודרך ו - NLP, מרצה במכללת עמק יזרעאל ומנחת סדנאות.
15 דרכים לעבודה עם קלפים בהנחיית קבוצות
בהרצאה יפורטו ויודגמו 15 תהליכים לעבודה קבוצתית, משלב ההכרות ועד שלב הפרידה בקבוצה. הדרכים שיודגמו הן דרכים לעבודה עם מגוון רחב של קלפים ויאפשרו דרך לעבודה מגוונת בהנחיית קבוצות.
דר' יורם דובובסקי, מנהל קבוצת נופאר – לניהול ולפיתוח ארגוני
יועץ המלווה מגוון ארגונים לאורך זמן, מרצה בבר אילן מזה כ-15 שנה, ומנהל מאז תכנית לימודים בנושא ייעוץ ארגוני.
מייסד ומנחה את סדנאות "סוסים מובילים מנהיגים".
שותף במיזם ערכת קלפי יועץ ועץ – ערכת קלפים ייחודית, הכוללת הפעלות למנחים, ומשלבת סדנאות עומק להיטיב את השימוש האפקטיבי בערכה זו.
הנחיית סדנאות בארגון – דרכים וכלים להגברת האפקטיביות האישית
סדנה פנים-ארגונית, אמורה ליצור ערך מוסף לארגון – וגם למנחה. מטרות הסדנה בארגון הינן ארגוניות, או מינהליות. לנו כמנחים – עבודה הכנה נכונה, תכנון ומקצוענות - אמורים לייצר המשכיות וגיוון הפעילות שלנו בארגון – לאורך זמן.
בהרצאה נדבר על דרכים וכלים אשר אמורים להפוך אותנו ממנחה חד-פעמי, למנחה הבית, נלמד כיצד להגדיל את מגוון הנושאים עימם נוכל לפעול בארגון, ולייצר לעצמנו ערכים מוספים – והכנסות נוספות – ולבסס את מעמדנו בארגון.
טלי פיירשטיין – מיקוד שיווקי למרצים
מרבה להרצות? רוצה להתחיל להרצות?
האם הינך בטוח שהידע שאתה מעביר הוא בעל ערך לשומע?
האם יש בך וודאות שהתוכן תומך במטרות העסקיות שלך?
מה יהיה בהרצאה?
איך להגיש את המומחיות והידע שלנו כערך גדול ללקוח,
איך לתמוך במטרה העסקית או השיווקית בעזרת התוכן שנבחר להרצאה.
איך לקשר תוכן, איך להשתמש נכון בסיפורי לקוח או עדויות,
איך מדברים לקהלים בלי סיסמאות או קלישאות
ואיך הופכים יותר שומעים להיות קונים.
איך לבנות הרצאה אפקטיבית ומוכרת
7 כלים יישומיים לחיבור המטרה העסקית עם התוכן של ההרצאה
מומחית לתוכן ובנייה של הרצאות. מסייעת בהעברה מדויקת וממוקדת של מסרים, בייחוד מסרים שיווקיים.
רוצה להיות בטוח שהמסרים שלך עוברים בהרצאה?
מחפשת שההרצאה שלך תהיה בנויה היטב, מאורגנת ומניעה לפעולה?
מתאים למרצים ובעלי עסקים שמבקשים לשווק מוצרים / שירותים בעזרת הרצאת מבוא ללקוחות שלהם.
מיועד למרצים אשר מעבירים הרצאות לגופים וארגונים, לאנשים פרטיים ובמוסדות לימוד.
רז אוחנה - מאמן, מנחה ומרצה להתפתחות והעצמה אישית ועסקית
נציג רשמי של בוב פרוקטור בישראל
עוזר לאנשים, עסקים וארגונים להפיק יותר מעצמם וליצור פריצות דרך
את השינוי הגדול בחיי עשיתי לאחר התמודדות עם מחלת הסרטן לפני שמונה שנים, אירוע שהשפיע רבות על מי שאני ועל מה שאני עושה היום!
כוחו של המסר הזה - איך להעצים את המסר שלך כמנחה באמצעות התנסויות ותרגילים משימתיים
שילוב של התנסויות ותרגילים בסדנאות, הרצאות והדרכות שונות יכול לשפר משמעותית את אפקט המסר שאנו רוצים להעביר כמנחים. בהרצאה זו נלמד מדוע חשוב כל כך לשלב התנסויות ומשימות בהנחייה, כיצד לבנות התנסויות שנכונות למסר אותו אנו מבקשים להעביר וכן ניתן דוגמאות לסוגים שונים של התנסויות.
עדנה טופר - מאסטר להתפתחות רוחנית
כשמאניית מודרנית רואה את הצ'קרות אצל האנשים וכן את אנרגיות על כל רובדיהם. פיתחה שיטת טיפול ייחודית להוצאת פחדים, חסימות וטראומות מהחיים האלה ומגלגולים קודמים.
כטראס מדיום ומתקשרת עזרה אנשים רבים למצוא פיתרונות לבעיותיהם.
בין הפונים לעדנה אפשר למצוא מנכ”לים, סמנכ"לים ואנשי עסקים בכירים שמחפשים דרך לפתח את עצמם ולהגדיל את הצלחתם בכל תחומי החיים.
איך לשמור על אנרגיה גבוהה בסדנא שלך, מתחילתה ועד סופה?
למה אנחנו מתכוונים שאנו אומרים אנרגיה. למה היא כל כך חשובה ומשפיעה על כל מהלך הסדנה. איך לבנות חללים אנרגטיים ועוצמתיים שיעזרו לנו בכול מהלך הסדנה. איך ליצור סופגי אנרגיה שלילית כאשר אנשים מוצאים אותה במהלך הסדנה. איך לשים לב שאנשים אחרים בסדנה לא יפגעו ממנה.
איך לראות ולהרגיש שאנרגיה מתחילה לרדת. איך להעלות אותה מחדש עם
תרגילים אפקטיביים, מידיים ובדוקים. איך יוצרים סיום נכון כדי שהאנרגיה שנבנתה אצל משתתפי הקבוצה תישמר ותלך איתם הלאה.
ארנינה קשתן, מבכירות המנחות בארץ (מאז 1992), מומחית ליצירת חופש במערכות יחסים, מנטורית, מאמנת, מגשרת ומכשירת מנחים.
ארנינה, מייסדת מרכז מיתרים, היא מנחה מוסמכת מטעם המרכז הבינלאומי לתקשורת מקרבת (לא-אלימה), The Center for Nonviolent Communication, חלוצת שיטת "העבודה" של ביירון קייטי בארץ (1998), יוצרת שיטת Relation-Shift לחופש במערכות יחסים, מרצה בינלאומית מבוקשת בארה"ב ואירופה, משוררת, סופרת, מתרגמת ומוזיקאית.
איך לנווט בין מה שקורה לי בפנים - לבין המציאות, כדי להיות במיטבי בעת ההנחיה?
איך לתת שירות מהלב [או: איך לפתוח את הלב] - בלי לאבד את הראש?
• מה בדיוק התפקיד שלי כמנחה?
• מה מפריע ומה עוזר לי להיות בנוכחות מלאה?
• מה מקדם ומה חוסם את החיבור ביני לבין משתתפי הקבוצה?
• מה לעשות כשהחומר הרגשי שלהם – "דורך" על עניינים שלי?
• מתי לחשוף מעצמי – ואיך לדעת מתי ממש לא?
• איך להתמודד עם התסכול – כשהם "לא עושים מה שצריך"?
• איך להכיל רגשות חזקים כולל כעס שמופנה כלפיך?
רוני ויינברגר - מנחה, מדריך ומאמן הורים, מנהלים, קבוצות וארגונים בעל מומחיות בתקשורת אפקטיבית, הקשבה, ניהול קונפליקטים, מערכות יחסים והובלת שינוי.
נשוי ואב לשלושה.
מנחה, מדריך ומאמן הורים, מנהלים, קבוצות וארגונים בעל מומחיות בתקשורת אפקטיבית, הקשבה, ניהול קונפליקטים והובלת שינוי.
בשני העשורים האחרונים מוביל, מנהל ומנחה קבוצות מקומיות ובינלאומיות במסגרות עסקיות, צבאיות, משפחתיות וחינוכיות.
בעל תואר B.Sc. בהצטיינות מהטכניון, בוגר תכנית High Potential Leadership באוניברסיטת Harvard, בוגר תכנית "מעוז" לפיתוח מנהיגות ערכית בישראל.
רץ מרתון.
רגשות וצרכים - איך למנף את הכוחות שמנהלים את הקבוצה שלך מתחת לפני השטח"
15 כלים מעשיים לניהול אפקטיבי של רגשות וצרכים לפני, במהלך ולאחר סדנה.
• טכניקות לפתיחת וסיכום מפגש שמחברות את המשתתפים לעצמם ולקבוצה במהירות ובעוצמה.
• כיצד להגיב בצורה מדויקת לשאלות שעולות גם במצבים שאין לך את התשובה.
• הדרך לקבל ולתת משוב חד, בונה ומקדם תוך כדי ולאחר סדנה.
• איך להתמודד בזמן אמת עם בעיות לא מתוכננות מבלי לאבד את עצמנו או את הקבוצה.
• איך לטפל בעצמנו ולהתרומם אחרי מפגש גרוע במיוחד.
שרי בראל, רעיונאית שיווקית לפיתוח מהיר של "מוצרים מניבים" לסדנאות ולעסקים
רעיונאית, פורצת דרך, יצירתית, כותבת, מקדמת, מקפיצה, ממציאה, מצחיקה, מפתיעה, שונה, יוצרת, יוזמת, דוחפת, מוכשרת, חכמה, שנונה ו...צנועה!
להוציא את הסדנה מהקופסה
כלים מעולם הפרסום, השיווק, המשחק והחשיבה היצירתית שיקפיצו את הסדנאות שלכם
* אזהרה: ההרצאה עשויה להניע אתכם לפרוץ גבולות
מה מבדיל בין מנחה סדנה טוב מאוד למנחה מצוין? היכולת לסקרן, לחדש ולהפתיע. בהרצאה נעשיר את ארגז הכלים שלכם מעולמות תוכן מרתקים שהתנסיתי בהם. אביא לכם ניחוחות של משרדי פרסום, ניחוח של יצירתיות חדשנות, ארעיף אבק של כוכבים מעולם המשחק והסטנד אפ. אתייחס לשלבי השיווק התכנון, והביצוע.
הולכת להיות לנו שעה מרתקת.
אשמח אם תפרגנו.
איילת כהן, מנכ"ל דמיון הפקות - הפקת אירועים לעסקים
איך לתכנן ולארגן לבד אירוע בקלות וביעילות
הרצאה מרתקת בה נגלה את הסודות מאחורי הקלעים של ארגון והפקת אירוע ועל איך לעשות סדר בארגון האירוע שלנו
• תכנון נכון של אירוע
• בניית לו"ז
• איך מכינים תקציב
• איך מוצאים מקום לאירוע
• מה עושים אחרי מה?
• איך לא להגיע "עם הלשון בחוץ" לאירוע
• מה חייבים לזכור ולעשות ומה לא
שוש מעוז-אריה, נקודת מפנה, מאמנת אישית ועסקית, מומחית בהפרעות קשב וריכוז.
בוגרת CTI באימון אישי, המרכז לאימון התנהגותי -באימון להפרעות קשב ואימון בקבוצה- המרכז לאימון בקבוצה.
מפתחת מודל דרך ערך – מודל אימון ייחודי לזיהוי הערכים האישיים והעסקיים. המודל מאפשר למימש הפוטנציאל האישי והעסקי, לקבל החלטות אפקטיבית, לנהל עימותים, תקשורת מקרבת וניהול זמן אפקטיבי.
חברה בלשכת המאמנים בישראל וב- ICF הפדרציה הבינלאומית לאימון.
איך להתמודד עם "ההפרעה" שאנשים עם הפרעת קשב וריכוז גורמים בסדנא בה הם משתתפים ולעזור להם להפיק תועלת?
הסטטיסטיקה מראה שבכל קבוצה משתתפים גם לקוחות עם הפרעת קשב וריכוז. משתתפים אלה מתקשים להתרכז ולעיתים קרובות גם לעמוד בדרישות התפקוד הנדרש בקבוצה והם נוקטים בפעולות לא תמיד מקובלות במרחב הקבוצתי ואפילו מהווים הפרעה למנחה ולמשתתפים האחרים. כדי לעזור להם להשתלב במארג הקבוצתי באופן שלא יתייג ולא יהפוך אותם לחריגים ו"מפריעים" ולהצליח לעבוד איתם טוב ונכון יותר יש להבין מה המשמעות המעשית והיומיומית של הפרעת הקשב וריכוז והאופן בו היא באה לביטוי בהשתתפות שלו בקבוצה. מודעות להתנהלות הטיפוסית של אנשים עם הפרעת קשב וריכוז עשויה למנוע חווייה של תסכול ואכזבה שמתווספת לסל האכזבות והכישלונות שלו ולזמן לו חווייה חיובית של הצלחה והפקת תועלת אמיתית מהסדנא.
בהרצאה נלמד לזהות את המאפיינים של הפרעת קשב וריכוז ונקבל כלים לנהל את הקבוצה ואת התהליך בקבוצה כך שגם אנשים עם הפרעת קשב וריכוז יוכלו להפיק ממנה תועלת מירבית, גם שאר חברי הקבוצה וגם אתה כבעל מקצוע שמעוניין במתן שרות אפקטיבי ובעל עסק שמעוניין בלקוחות שבעי רצון לרווחיות העסקית שלו.