שם פרטי
שם משפחה
דואר אלקטרוני
       תנאי השימוש באתר
 
 
 

Lecturers_Strip

   מיטב המרצים בארץ ובעולם חושפים:
   כל האסטרטגיות, כל הטקטיקות, כל הכלים וכל השיטות
   למתג את עצמך כמומחה ולמשוך לעסק לקוחות מעולים
   בעזרת תוכן שיווקי מדויק, שמייצר תוצאות בקופה!

   נעים מאוד,
   שמי עידית נעמן

   אני רוצה להציע לך הזדמנות חד פעמית להאזין וללמוד במשך יומיים
   ממיטב המומחים בתחום הלוהט של השיווק בתוכן - Content Marketing.

   אני בטוחה שכבר מזמן רצית ללמוד לכתוב תוכן שיווקי כמו שצריך,
   אבל כל הסדנאות והכנסים מתקיימים בדיוק בשעות שעליך להימצא בעסק,
   וגם המחירים, שעלולים להגיע להרבה מאוד כסף, הם בהחלט גורם מרתיע!

   לכן, החלטתי להרים בשבילך כנס וירטואלי לגמרי בחינם
   (במקום לחייב אותך באלפי שקלים, שהם המחיר המקובל
   למי שרוצה לקבל את הידע של מומחים בכזה סדר גודל!)
   והוא יתקיים אצלך במחשב, בנוחות ביתך או מקום העבודה שלך.

   המרצה הפותח את הכנס
   ג'ו פוליצי - Joe Pulizzi
   נחשב למומחה מס' 1 בעולם לשיווק בתוכן
   הרצאות שלו עולות עשרות אלפי דולרים ואנשי שיווק בכירים מכל העולם עולים אליו לרגל!
ג'ו נענה לבקשתי להעביר בכנס הדרכה מעשית וממוקדת לבעלי העסקים והמשווקים בישראל,
כדי לעזור לכולנו ליישם את האסטרטגיה השיווקית המובילה בעולם - בהצלחה!

   (ההרצאה באנגלית עם כתוביות בעברית, כדי לאפשר לך ליהנות מהידע המועיל של ג'ו.)

   ואגב, אם לא יהיה באפשרותך להקשיב להרצאות בזמן אמת - אל דאגה!
   כל ההרצאות מוקלטות, והן יישלחו אליך לצפייה ולמידה בזמנך החופשי.

  הכנס יתקיים בימים רביעי וחמישי, 2-3.4.14

  ביום רביעי, 2.4.14, בין השעות 09:30 - 18:00

  ביום חמישי, 3.4.14, בין השעות 10:00 - 19:00

   הקלטות ההרצאות יישלחו לכל הנרשמים
   מספר ימים לאחר הכנס

   אני מזמינה אותך להכיר את המומחים שיצעידו את השיווק שלך קדימה
   ולהתכונן להזניק את העסק שלך לפסגות חדשות!

 

יום רביעי 10:00-10:45

ג'ו פוליצי
המומחה המוביל בעולם לשיווק בתוכן

שיווק בתוכן (content marketing) הוא הכלי העסקי המוביל בעידן הדיגיטלי. האתר שלך, דף הפייסבוק שלך, הניוזלטר, מגזין הלקוחות, הסדנאות והאירועים – כל אלה ועוד הם חלק מהאסטרטגיה המובילה של השיווק בתוכן, שמתבססת על יצירה והפצה של תוכן רלבנטי בעל ערך, במטרה למשוך ולשמר קהל מטרה ספציפי ולהוביל אותו למעמד המכירה.

כדי למשוך לקוחות שמתאימים לך בדיוק, וכדי להקטין את הוצאות השיווק ולהגדיל את התוצאות בקופה – כל מה שעליך לעשות, הוא להתחיל לחשוב כמו חברת תקשורת, ולייצר תוכן. תוכן שיווקי. השאלה הגדולה היא, איך לעשות את זה נכון.

מסתבר ששיווק בתוכן הוא תהליך מובנה ושיטתי, שניתן ללמוד אותו וליישם אותו בקלות ובפשטות.

ג'ו פוליצי, הגורו המוביל בעולם לשיווק בתוכן וסופר מוערך, יגלה לנו בהרצאתו "10 טיפים מדהימים לשיווק בתוכן שעובד בגדול" איך ולהשיג יותר לקוחות בפחות שיווק.

בהרצאה נקבל:
• כלים לבניית אסטרטגיית תוכן מדויקת ומותאמת לקוח, שתוביל לנוכחות און ליין נכונה
• מתכון בדוק לנצל את הרשתות החברתיות כדי לבנות קשר ולהתחבר אל המובילים בתחום
• וטיפים שיאפשרו לתוכן לעבוד בשבילנו ולהגדיל את הרווחיות של העסק.

ג'ו פוליצי הוא המייסד של Content Marketing Institute, שהוא הארגון המוביל בעולם להדרכה והכשרה לשיווק בתוכן. פעילות ההדרכה כוללת גם את האירוע הגדול ביותר בעולם לשיווק בתוכן – Content Marketing World.

גו' פוליצי החל להשתמש במונח content marketing עוד בשנת 2001, ומאז הוא חורש את ארה"ב ואת העולם כולו כדי ללמד עסקים ארגונים איך לייצר תוכן שיווקי אסטרטגי בצורה מדויקת, שיטתית ואפקטיבית.

ספרו השלישי של פוליצי, Epic content Marketing - איך לספר סיפור אחר, לפרוץ דרך הרעש ולהשיג יותר לקוחות בפחות שיווק – הוכרז על ידי פורצ'ן מגזין, כאחד מחמשת ספרי העסקים שחובה לקרוא, לשנת 2013.

ואם ייצא לכם לפגוש את ג'ו מתישהו פנים אל פנים - סביר להניח שהוא ילבש משהו בצבע כתום.

 

יום רביעי 11:00-11:45

עידו יצחק
מנהל שיווק בכיר ויזם אינטרנט

מהפכת השיווק הדיגיטלית הפכה את האינטרנט לבמה עסקית זמינה וזולה, ואפשרה לעסקים לנצל את הפלטפורמות החינמיות של הרשת כדי להגיע ליותר לקוחות ולהרוויח כסף מיזמות אינטרנטית, בדרכים ובכלים שלא קיימים בעולם האמיתי. אל זירת ההזדמנויות החדשה הזאת הגיעו מהר מאוד "קוסמים ועושי נפלאות" שחיפשו ועדיין מחפשים לעשות רווחים קלים על גבם של בעלי העסקים, שלא מבינים את שפת האינטרנט, אבל נורא רוצים להצטרף לחגיגה, ועל הדרך - "קונים" הרבה אגדות וסיפורי הצלחה מפוקפקים.

כדי לעשות שיווק באינטרנט כמו שצריך, צריך להכיר את העובדות, לבדוק היטב את ההבטחות ולא להתפתות לכסף קל. אין באמת ארוחות חינם. גם לא באינטרנט...

מסתבר שגם בתוך ההיצע האינסופי של הפלטפורמות, התוכנות והכלים, אפשר לבחור את המהלכים הנכונים, אם יודעים לשאול את השאלות הנכונות.

עידו יצחקי, מנהל מכירות מנוסה ויזם אינטרנט, בהרצאתו "שלא יספרו לכם סיפורי סבתא", ינפץ לרסיסים חמישה מיתוסים נפוצים בשיווק באינטרנט לעסקים

בהרצאה נקבל:
• הנחיה ברורה למה נכון וחכם ומה הטעיה מטרידה, שלא לומר נוכלות
• שיטה פשוטה לזיהוי מיתוסים על מנת להתרחק מהם בעתיד
• ומפת דרכים מדויקת לשיווק באינטרנט שבאמת יעבוד עבורנו, לא עלינו.

עידו יצחקי הוא מומחה לשיווק באינטרנט לעסקים, עם למעלה מ-20 שנות ניסיון כמנהל בכיר, בעיקר בתחומי השיווק והמכירות.

עידו הוא יזם אינטרנט עם ניסיון רב. הוא כתב את הספר "לקחת כסף מהמפלצת" בנושא שיווק באינטרנט. הוא הקים את פורטל האינטרנט הראשון בישראל בשנת 1997, והוא אחראי להצלחתם של עסקים רבים בתחום.

הוא הקים את חברת internetido במטרה לסייע לבעלי עסקים לפעול נכון ובצורה יעילה בתחום השיווק באינטרנט, תוך מיקום המטרה העסקית בראש סדר העדיפויות.

אם תחפשו את עידו ביום שישי, תמצאו אותו בשבט הצופים של כפר סבא, שם הוא משמש בהתנדבות כראש השבט.

 

יום רביעי 12:00-12:45

אנאמה טל מילר
מומחית לנטרול חסמים ומעצורים

כבר הבנת שאי אפשר לעשות שיווק כמו שצריך ללא תוכן ואפילו החלטת להתחיל לכתוב, אבל ברגע שהתיישבת מול המחשב – נעלמו לך כל הרעיונות מהראש ולא הצלחת לכתוב אפילו מילה אחת. נשמע לך מוכר?

כמה פעמים רצית לכתוב כדי להסביר ללקוחות שלך כמה המוצר או השירות שלך יכול לעזור להם, אבל נתקעת? ולמה זה קורה? למה כל כך קשה לנו לבטא את עצמנו בחופשיות מול הנייר או המחשב?

בעולם הכתיבה קוראים לזה "חרדת הדף הלבן" או "אימת העורך הפנימי", וזה מה שגורם לך להיתקע שוב ושוב מול המחשב, ולהחמיץ את כל הכסף שיכולת להרוויח על ידי יצירת נוכחות און ליין מבוססת תוכן. לא חבל?

מסתבר שיש פתרונות שבאמצעותם אפשר לנטרל את החסמים ולהתחיל לכתוב את כל התוכן הדרוש לשיווק העסק שלך - בקלות ובפשטות.

אנאמה טל מילר, מומחית לנטרול חסמים ומעצורים, תגלה לנו כמה מהפתרונות היעילים ביותר בהרצאתה "איך לנטרל את החסמים שמפריעים לך לבטא את עצמך בחופשיות ולכתוב".

בהרצאה נקבל:
• מידע על החסמים שמפריעים לנו ועוצרים אותנו מלבטא את עצמנו, את היופי שלנו, ואת הייחוד שלנו ללא חשש
• הבנה של מה שמקשה עלינו לנסח את עצמנו בצורה ברורה ורהוטה ולהעביר את המסר שלנו באופן מדויק
• והיכרות עם הגורמים הפנימיים שיעזרו לנו להוציא את חיית הביטוי הפנימית שלנו לחופשי.

אנאמה טל מילר, מומחית לנטרול חסמים ומעצורים, מרצה, מנחה, מטפלת אישית, קוראת אנרגיה ומתקשרת מזה 17 שנה.

אנאמה טל מילר מפתחת קורסים ותכניות ייחודיות להגשמה ולמימוש בשיטה ייחודית שפיתחה, שיטת ארבעת הרבדים, המשלבת ידע עתיק מהמזרח הרחוק עם טכניקות מערביות מודרניות של העידן החדש.

אנאמה מלמדת נשים לנטרל את מה שעוצר אותנו ומפריע להן להתקדם, להגשים את עצמן ולהגיע למימוש כל היעדים.

 

יום רביעי 13:00-13:45

הדס וילף
מאמנת אישית ועסקית

כמה פעמים הסתכלת על רשימת המטלות שהיה עליך להשלים עבור לקוח או עבור עצמך, ובמקום להתיישב לעבוד - החלטת שהגיע הזמן לסדר את הארון, או להשקות את העציצים או לאפות עוגה – הכל, רק לא לעשות את מה שעליך לעשות?... דחיינות הינה תופעה אוניברסלית, הנוטה לנהל את חיינו, גורמת לנו לתחושת תסכול וירידת ערך עצמי, ופוגעת בניהול השוטף שלנו כבעלי עסקים ומשפחות ובמטרות האישיות שלנו.

כשהדחיינות נוגסת גם במשימות הכתיבה שלנו, אנחנו עלולים לפספס בגדול את היתרונות של השיווק בתוכן, מפני שיהיה לנו מאוד קשה עד בלתי אפשרי לקיים קשר נכון עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, בלי לעמוד במשימות הכתיבה בצורה עקבית.

ככל שנדע להתמודד טוב יותר עם תופעת הדחיינות, כך תגדל התפוקה שלנו, נחסוך זמן, כסף ועצבים, ונוכל ליהנות מרווחה ותחושת הישג.

הדס וילף, מאמנת אישית ועסקית, תגלה לנו כמה מהפתרונות היעילים ביותר בהרצאתה "איך לנצח את הדחיינות ולהתחיל לעשות את כל מה שצריך - עכשיו!".

בהרצאה נקבל:
• תשובות ברורות על הסיבות המנטליות לתופעת הדחיינות
• דרך בטוחה וקלה לזיהוי דפוסים והרגלים המונעים מאתנו להתקדם
• וכלים פרקטיים ליישום מיידי לחיסול הדחיינות אחת ולתמיד.

הדס וילף, מאמנת אישית ועסקית ו-NLP פרקטישנר, מובילה תהליכים של מעבר מסודר וממוקד ממחשבות למילים ולמעשים, כאשר המוטו המלווה אותה הוא "אין מקום שהוא רחוק מדי" (ריצ'ארד בך).

כקצינה בקבע עסקה הדס בתפקידי הדרכה וקשרים בינלאומיים, וצברה ניסיון רב בפיתוח תכניות הכשרה, פיתוח צוותים ומנהלים והדרכה. לאחר השחרור מהצבא עבדה בחו"ל בארגונים יהודיים, ופיתחה תכניות לימודים וקשרים בין יהדות התפוצה לארץ.

להדס ניסיון רב שנים בהובלת תהליכי פיתוח אישיים וארגוניים, והיא מסייעת לארגונים ולאנשים פרטיים להגדיר מטרות ולהשיגן באמצעות תהליכים מובנים ומדוייקים.

בזמנה החופשי, הדס הינה חברה בנבחרת ישראל בפוקר תחרותי, וכשהיא לא יושבת ומשחקת סביב השולחן, תוכלו למצוא אותה רצה למרחקים ארוכים.

 

יום רביעי 14:00-14:45

שמוליק פרוימוביץ
מבעלי חברת “תפוס את הרשת” בע”מ

האינטרנט מאפשר לבעלי עסקים להציג ולהציע את המוצרים או את השירותים שלהם לכל דורש. הצגת הדברים נעשית באמצעות תוכן שיווקי, שמתמקד בכאב או בצורך של הלקוחות הפוטנציאליים, ולאחר מכן מציג בפניהם את הפתרונות המתאימים להם. רוב בעלי העסקים משתמשים בתוכן כדי לשווק ולמכור מוצרים או שירותים קיימים של העסק. אבל האמת היא שגם התוכן עצמו יכול להפוך למוצר עובר לסוחר.

היום, יותר ויותר אנשים מבינים שניתן לקחת ידע, אהבה, כשרון או כל תשוקה אחרת, ולהפוך אותה לעסק אוטומטי שעובד בשבילך 24/7. וזה לא בשמים!

שמוליק פרוימוביץ', בהרצאתו "מתוכן לכסף - איך להפוך את התוכן לערוץ הכנסה נוסף של העסק" יגלה לנו איך אפשר לתת לתוכן לעבוד בשבילנו ולהפוך את החוויות הכי כיפיות שלנו למוצרי ידע שניתן למכור און ליין.

בהרצאה נקבל:
• ידע מעולה איך כל אחד יכול לקחת את הידע שלו לעולם הגדול ולהיות מומחה בינלאומי בקלות ומהבית
• הנחיה ברורה איך לבחור את הנושא הרווחי ביותר, שבו כדאי לכל מומחה להתרכז כדי ליצר הכנסות מקסימליות
• ועוד הרבה הפתעות...

שמוליק פרוימוביץ’, מבעלי חברת “תפוס את הרשת” בע”מ, מומחה ליצירה ושיווק של מוצרי מידע בארץ ובחו”ל, ובכלל זה יצירה והכנסות מספרים דיגיטליים באמזון.

גר בנהריה – מרכז העולם.

 

יום רביעי 15:00-15:45

עמרי רווח
אסטרטג לשיווק חברתי

לא ניתן לתאר את הפעילות העסקים בעידן הדיגיטלי, ללא רשתות חברתיות, בדגש על פייסבוק. זה מקום שבו אנשים מכל העולם נפגשים, חולקים חוויות משותפות ובונים קשרי ידידות ואמון, שהם הבסיס החיוני לשיווק מצליח.

ג'יי הנדרסון, מנהל בכיר בי.ב.מ אומר שהמדיה החברתית היא המקום שבו משווקים יכולים לצמוח, על ידי עידוד הצרכנים לשתף את חוויית הקנייה ואת ה"לייקים" שלהם. "צרכנים טובים נמדדים לא רק במונחים של "רכישה" אלא גם במונחים של "שיתוף", אומר הנדרסון. "חשוב למכור, אך חשוב לא פחות להקשיב ללקוח ולנתח את הרגשות שלו כלפי חוויית הקנייה והמותג".

מעבר לקשר ולקשב, פייסבוק היא זירה מצוינת למכירות, אם יודעים לעקוב אחר כל השינויים, להישאר עם היד על הדופק, ולהתאים את אסטרטגיות הפעולה לחוקים החדשים.

עמרי רווח, מנכ"ל Face4biz - שיווק חברתי אסטרטגי, יסקור בהרצאתו "פייסבוק 2014 - האסטרטגיות שיזרימו לעסק שלכם עוד לקוחות", את שלוש האסטרטגיות המובילות לשיווק אפקטיבי בפייסבוק, ויציג את הדגשים החשובים ליישום יעיל ונכון.

בהרצאה נקבל:
• הדרכה מקצועית איך לבנות ולטפח את דף האוהדים כמתחם עניין לקהל היעד
• הסבר מפורט איך עושים פרסום ממומן שמביא תוצאות מהירות בלי "ברברת" מיותרת
• וכלים מעשיים לקידום המיתוג האישי דרך הפרופיל האישי.

עמרי רווח, מנכ"ל Face4biz שיווק חברתי אסטרטגי, הוא מנטור עסקי ומומחה לשיווק ברשתות חברתיות. הוא מקפיד ללמוד וליישם את כל החידושים וההתפתחויות בתחום מהמומחים המובילים בעולם, כדי להעביר את הידע ללקוחותיו.
עמרי מתמקד בהשגת תוצאות מצוינות משיווק אינטרנטי לבעלי עסקים. הוא צבר ניסיון אדיר בתחום וכיום הוא מדריך ומלווה עסקים ליצירת מערכות שיווק שמביאות לקוחות.
עמרי דוגל בשיווק ומכירה נטולי מניפולציות, תוך שמירה על כנות ושקיפות מקסימלית מול הלקוחות.
בנוסף לפעילותו העסקית, מקדיש עמרי מזמנו ליזמות חברתית.

 

יום רביעי 16:00-16:45

שושי גל
מומחית בינ"ל לנטוורקינג

אנחנו חיים בעולם מרושת חברתית: רק 15% מההצלחה תלויים בכישורים המקצועיים, ואילו 85% מההצלחה מתבססים על כישורים חברתיים:

איך לפתוח בשיחה ולמנף את הקשר החדש לעסקים, איך להציג את עצמנו כך שאיש מהנוכחים לא ישכח אותנו, מה אומרים וממה נזהרים...

הפחד החברתי השני בעוצמתו (אחרי דיבור מול קהל) הוא לפתוח בשיחה עם אנשים לא מוכרים ולקבל דחייה. החשש מלומר את המילה הלא מתאימה, או להיתקע פתאום בלי לדעת מה לומר, גורם לאנשים רבים לנתק מגע, ולהפסיד על הדרך המון הזדמנויות עסקיות...

מפגשים בין אנשים הם חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של שיווק בתוכן. למען האמת, זוהי הטקטיקה האפקטיבית ביותר לשיווק אישי ועסקי - ובלבד שעושים את זה כמו שצריך.

שושי גל, מומחית עם ותק של 20 שנה לסמול טוק ונטוורקינג, תיתן לנו בהרצאתה "מ-"סמול טוק" ל-ביג ביזנס - כוחה המפתיע של שיחה הקטנה" כלים יישומיים ונעימים איך להפוך זר למכר, ואיך להשתמש בדיבור כדי ליצור חיבור.

בהרצאה נקבל:
• את הא"ב של אומנות הסמול טוק האפקטיבי
• הנחיה מעשית ליצירת "קליק" כבר בשניות הראשונות של המפגש
• ומתכון מוכח שתמיד מצליח לבניית "נאום מעלית" שאף אחד לא יוכל לשכוח.

שושי גל, מומחית לנטרווקינג, סמול טוק ומינוף עסקי, מרצה בארץ ובעולם בפני קהלים של אלפי אנשי עסקים ומנהלים בכירים, ומלמדת אותם על הכלים שפיתחה במשך 20 שנה להשגת תוצאות מוכחות בזמן קצר.
שוש הקימה וניהלה פורומים מקומיים וגלובאליים לבכירים בארץ ובעולם, בהם: פורום גלובס לשיווק, YPO ישראל והמכון לניהול של הטכניון. ספרה "איך להתחיל עם אמריקה, הוא ספר חובה לכל איש עסקים הרוצה לגלות את אומנות הסמול טוק באנגלית כדי לעשות עסקים בצפון אמריקה.

מעבר לפעילותה העסקית, מרצה שוש בהתנדבות בבית איזי שפירא ברעננה ובעמותת גבהים.

 

יום רביעי 17:00-17:45

יוסי אלפי
איש תיאטרון, סופר ומספר סיפורים

כל אחד אוהב סיפור טוב. סיפורים יוצרים עניין, מעוררים רגשות ונחרטים בזיכרון לאורך זמן.
אומנות הסיפור ימיה כימי האנושות. האדם הקדמון חרט את סיפורי הציד על קירות המערה, ומספרים נודדים העבירו סיפורים משבט לשבט ומקהילה לקהילה, עד שהמצאת הדפוס איפשרה להעלות את הסיפורים על הכתב ולהמשיך להפיץ אותם בתוך הספרים.

מרגע שכתיבת תוכן הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולם העסקים הדיגיטלי, הפכה הטכניקה העתיקה של סיפור סיפורים לחלק בלתי נפרד מהשיווק בתוכן. היכולת לספר סיפור יכולה להפוך גם את העובדות העסקיות היבשות ביותר לסיפור מרתק. אבל כדי שזה יקרה – צריך לדעת איך לספר סיפור כמו שצריך.

יותר ויותר בעלי עסקים וחברות לומדים היום איך להשתמש בעקרונות של אומנות הסיפור כדי לייצר תוכן מעניין, מושך ובעל ערך, שיבנה קשר נכון וחזק בינם לבין לקוחותיהם.

יוסי אלפי, איש תיאטרון, סופר ומספר הסיפורים מס' 1 בישראל, בהרצאתו "10 צעדים לשיווק העסק שלך באמצעות הסיפור. סיפרת - שיווקת", יחשוף את הקשר בין עולם העסקים ועולם המספרים, ויצייד אותנו בטיפים מעשיים ויעילים למספר סיפורים שיווקי מתחיל.

בהרצאה נקבל:
• הדגמות מעשיות לאופן שבו סיפור טוב יכול להעלות את ערכו של כל מוצר ולהגדיל משמעותית את מחירו
• מתכון שיוציא את חיית הביטוי הפנימית לחופשי ויפתח את הכריזמה הדרושה למספר סיפורים
• גישה לעקרונות היסוד שכל משווק חייב להכיר כדי לרתק את הקוראים אל סיפור העסק שלו.

יוסי אלפי הוא איש תיאטרון, סופר, מורה, מספר סיפורים, איש תקשורת, מייסד התנועה לתיאטרון קהילתי בישראל, ומנהל חברת ההפקות "תיאטרון העם (2001) בע"מ".

בשנת 1993 ייסד את הפסטיבל הבינלאומי למספרי סיפורים שהוא מנהלו האמנותי, והוא מופיע בארץ ובעולם כמנחה ומספר סיפורים. כמו כן, כתב עשרות ספרים ומאמרים, פיתח תכניות לימוד בתחום התיאטרון והסיפור, והוא מעביר סדנאות וקורסים של מספרי סיפורים לחברות וארגונים עסקיים.

 

יום חמישי 10:00-10:45

ימימה ביסמוט.
מומחית לכתיבה שיווקית מניעה לפעולה

הכתיבה השיווקית הייתה מאז ומתמיד חוד החנית של עולם השיווק המסורתי, והדרך המהירה והיעילה ביותר לגרום ללקוח לשלוף את הארנק מהכיס.

השיווק בתוכן, לעומת זאת, הוא סוג של חיזור, שמשתמש בשפה השיווקית כדי לבנות את התשתית הרגשית ליצירת השינוי ההתנהגותי. זהו התבלין הסמוי, שמאפשר לקדם את תהליך המכירה, בלי למכור.
אבל כמו בכל חיזור, מגיע הרגע לשלוף את הטבעת ולעבור לתכל'ס. וזה המקום שבו נכנסת לתמונה הכתיבה השיווקית הישירה.

כתיבה שיווקית נכונה לוחצת על כל ה"כפתורים הנכונים", מפעילה טריגרים מנטליים ורגשיים, ומובילה את הקוראים בבטחה אל הקופה. את הדרך הזאת אפשר לעשות בשפה מכירתית אגרסיבית ומעיקה, ואפשר לעשות אותה בחיוך ובכיף, בעזרת שילוב מוצלח במיוחד של הומור וסימפטיה.

ימימה ביסמוט, מומחית לכתיבה שיווקית מהבטן, בהרצאתה אפקט ה״wow״ - איך ליצור מסר שיווקי בולט, שאי אפשר להתעלם ממנו, בתוך עולם רווי במסרים", תציג עקרונות פשוטים בכתיבה, שיגרמו לקהל היעד שלך "להתמגנט" אליך ולרצות עוד.

בהרצאה נקבל:
• מידע חיוני על הטעות שרוב העסקים עושים במסרים השיווקיים שלהם, ואיך לגרום לקהל היעד להימשך לתוכן שלך מבין כל האחרים?
• הנחיה ברורה ומפורטת איך לבסס את האמינות שלך בקלות ובמהירות אצל קהל היעד, ומדוע חיוך אחד, שווה אלף מילים ומאה תמונות גם יחד?
• מתכון מוכח לתוספת קטנה לטקסט, שתגדיל משמעותית את אחוזי ההמרה, ומהו שלב הפאנץ' ואיך אפשר לנצל אותו לטובת שיווק העסק שלך?

ימימה ביסמוט, היא מומחית לכתיבה שיווקית מהבטן שנוגעת בלב, מניעה לפעולה ובעיקר... עושה שמח בארנק. היא כותבת תוכן שיווקי לעסקים, מלמדת אותם איך לכתוב בעצמם ומנהלת בלוג מצליח.

היא אישה מרתקת, שמשלבת עולמות תוכן מנוגדים: מצד אחד היא דוסית עם שביס, שמגדלת שבעה ילדים ומקפידה על קלה כחמורה, ומצד שני היא כותבת תוכן שיווקי חייכני, מתגרה לעיתים ורחוק מלהיות "מרובע"... תוכן, שהביא לה כבר אלפי קוראים נלהבים.

את הידע שרכשה ופיתחה בעצמה, היא שמחה להעניק כעת לאחרים.

 

יום חמישי 11:00-11:45

מיקי ברקל
מומחה ל-NLP בתקשורת השפעה ושינוי
סודות ההשפעה הסמויה של ה- NLP

אנחנו חיים בעידן של עודף מידע. כולנו מוצפים במידע וכתוצאה מכך אנחנו נוטים לסנן כל מה שלא מוכר לנו או לא משרת אותנו. בעולם שבו כמויות המידע רק מתגברות מיום ליום, אנשים שרוצים לקדם את עצמם להצלחה, חייבים ללמוד לעקוף את מנגנוני הסינון של לקוחותיהם הפוטנציאלים. אחת הדרכים היעילות לעקוף את מנגנוני הסינון האנושיים היא להעביר את המסרים היישר אל התת מודע. וכדי לבצע את המעקף בהצלחה, ניתן להשתמש בטכניקות מתקדמות של NLP .

מכיוון שרוב ההחלטות האנושיות נוצרות ברמת התת-המודע, כדאי מאוד שהמסרים המתאימים לכם יימצאו בתת-המודע של הלקוחות שלכם ברגע ההחלטה. וכדי שזה יקרה, כדאי ללמוד לדבר בצורה אפקטיבית, ולהשתמש במילים של קסם ועוצמה להעברת מסרים עוקפי הכרה.

מיקי ברקל, המומחה הישראלי ל- NLP בתקשורת, השפעה ושינוי, בהרצאתו "סודות ההשפעה הסמויה של ה- NLP", ילמד טקטיקות מעשיות להעברת מסרים אפקטיבית, שבאמת תקדם את האג'נדה השיווקית והמכירתית שלנו.

בהרצאה נקבל:
• הסבר מעמיק על הפן העסקי של שיטת ה NLP
• פירוט של ארבעת המשחקים בתקשורת, הדרושים כדי להצליח בהשפעה, שכנוע ומכירה
• והדגמה צעד אחר צעד, איך השליטה במשחק הסמוי, מאפשרת להעביר מסרים עוקפי הכרה ולהשתיל מחשבות תומכות השפעה ושכנוע לטובת התוצאות העסקיות.

מיקי ברקל, המומחה הישראלי ל- NLP בתקשורת, השפעה ושינוי, הוא מרצה מבוקש, מאמן בכיר MCIL, מורה מוסמך ל-NLP והנציג הרשמי הראשון בארץ של ד"ר בנדלר, מייסד השיטה. בשנת 2007 ייסד את מכללת "NLP לשם שינוי - הצלחה במחשבה תחילה", אשר הכשירה עד היום מאות מנחי ומאמני NLP.

מיקי ברקל עובד עם ארגונים וחברות, בהם: משרד ראש הממשלה, חברות הייטק וביטוח, וגם בעלי עסקים עצמאים, אותם הוא מלמד להעביר מסרים בצורה אפקטיבית, בכתיבה, בעמידה מול מצלמה, בפגישות, בניהול משא ומתן, בחקירות ועוד.

לדברי מיקי, ההבדל בין לדבר ולהגיד, הוא כמו ההבדל בין לשמוע ולהקשיב. בעוד שהראשון הוא יכולת טבעית, השני הוא מיומנות נרכשת, הנלמדת על ידי אנשים שרוצים לפתח את כושר ההשפעה והשכנוע שלהם.

 

יום חמישי 12:00-12:45

זוהר עמיהוד
מומחה לשיווק באינטרנט

קידום אתרים בגוגל עבר ועדיין עובר מהפך בשנתיים שלוש האחרונות. גוגל נהיה יותר "חכם", הוא מצליח לפענח לא רק את המילים אלא גם את הכוונה שמאחוריהן, והתוצאה המיידית היא שהיום, כבר הרבה יותר קשה "לעבוד" עליו, ולהטות את תוצאות החיפוש על ידי שימוש מניפולטיבי בטכניקות מפוקפקות.

אבל גם בנתוני פתיחה אלה, יש דרך לעבוד בצורה נכונה, לבנות נכס שיווקי ועסקי באינטרנט ולגרום לגוגל "לאהוב" את האתר שלך. ושלא יהיו אי הבנות: אין פה מעשי כשפים ושום שפן לא יוצא מהכובע. היום, כמו תמיד, חשוב לעשות את הדברים הנכונים ולהתמיד בעשייה.

נכון, מרגיז לראות אתר שבעליו עשו כל מה שגוגל אומרים שאסור, ולמרות זאת הוא זוכה לכמה חודשי תהילה בראש העמוד הראשון. ואין ספק שמאוד מפתה לנהוג כמותו. אז... אם יש לך עסק לוויאגרה, באמת יהיה עליך לשטות בגוגל. לכל השאר – יופי שהגעתם חברים. ההרצאה הזאת בדיוק בשבילכם.

זוהר עמיהוד, מומחה לשיווק וקידום אתרים באינטרנט, בהרצאתו "קידום אתרים 2014 - איך למשוך תשומת לב בלי לעצבן את גוגל", יוליך אותנו צעד אחר צעד בדרך לגלות, מה אפשר וצריך וכדאי לעשות, כדי להבטיח נוכחות אפקטיבית ואיכותית און ליין.

בהרצאה נקבל:
• הסבר מפורט ומועיל על הפרמטרים המרכזיים בקידום אתרים
• מפת דרכים לפעילות נכונה ברשתות חברתיות ואיך זה עוזר לקידום
• הנחיה ברורה ומאירת עיניים על הקישורים שעדיין עוזרים לקידום ומהו התוכן שגוגל באמת אוהב.

זהר עמיהוד, מומחה לשיווק וקידום אתרים באינטרנט, עוזר לבעלי עסקים להביא יותר לקוחות לאתר, וליצור יותר פניות ויותר מכירות.

יש לו תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מטעם אוניברסיטת תל אביב, ותואר מוסמך מחברת מיקרוסופט.

בעבר עסק בייעוץ תפעולי לחברות גדולות, היה מנהל השיווק בהוצאת "הוד-עמי" לספרי מחשבים, ועד היום הוא כתב 85 (!) ספרים בנושאי מחשבים, אופיס, תכנות ופיתוח אתרים באינטרנט, בהם רב המכר "HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנט", שהפך לספר חובה לכל מי שלומד פיתוח אתרים באינטרנט.

זוהר עמיהוד מביא אתו לתחום השיווק באינטרנט ניסיון רב שנים בתחומי עשייה רבים, המאפשרים לו ראייה עסקית רחבה, תוך הבנת התהליכים בארגון ומציאת הפתרון השיווקי העסקי המתאים ביותר באינטרנט.

 

יום חמישי 13:00-13:45

איילת כהן
מנכ"ל דמיון הפקות

גם בעידן הדיגיטלי, עם כל הערוצים החינמיים והכל כך זמינים לשימוש ושיווק און ליין, אין תחליף לאירוע עסקי בעולם האמיתי, שבו נפגשים פנים אל פנים, לוחצים ידיים ומחליפים כרטיסי ביקור מנייר. עם כל הכבוד לפייסבוק, ולכל יתר הזירות החברתיות שמנסות לייצר תואמי מציאות באינטרנט, העובדה היא שרוב המשווקים מאמינים שאירוע פנים אל פנים הוא הטקטיקה השיווקית האפקטיבית ביותר. ויש בזה הגיון רב, כשחושבים על זה.

דווקא כשמרבית הפעילות השיווקית וחלק לא מבוטל מהפעילות החברתית שלנו עברה לאינטרנט, יש לאירוע פנים אל פנים יתרונות רבי משמעות. זה המקום שבו אנשים פוגשים אנשים בשר ודם, אנשים מדברים במקום להקליד, אנשים מתחבקים במקום לעשות לייק ואנשים מסתכלים בעיניים ולא בתמונה. ולמגע האישי הזה, במיוחד בעידן הדיגיטלי, אין תחליף.

העניין הוא, שכדי שהאירוע באמת יעשה את העבודה ויותיר את הרושם הנכון על הנוכחים, חשוב מאוד שהוא יהיה מאורגן ומתוכנן כמו שצריך.

איילת כהן, מנכ"ל דמיון הפקות - אירועים שעושים עסקים, בהרצאתה "איך לקדם את העסק באמצעות אירוע ולבלוט מעל המתחרים בנישה שלך", תגלה את כל הסודות שיהפכו את האירוע הבא שלך להצלחה מסחררת.

בהרצאה נקבל:
• הסבר מפורט ומעמיק על איך אירוע יכול לקדם את העסק ואיך מייצרים מכירות באירוע
• מידע חיוני ממקור ראשון כמה עולה לארגן אירוע, איפה ניתן לחסוך, ואיך אפשר לגייס מימון וחסויות לאירוע
• ומתכון מצליח ליצירת תוכן מעולה לאירוע, שישאיר את כל הנוכחים עם טעם של עוד.

איילת כהן, מנכ"ל דמיון הפקות - אירועים שעושים עסקים, מפיקה אירועים עסקיים זה למעלה מ- 13 שנים, בדגש על תחום השיווק והמכירות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. הפקת האירוע על ידי דימיון הפקות מרימה את העסק למדרגה הבאה, על ידי הפקת אירוע שמייצר מכירות, מיתוג ויחסי ציבור.

איילת אחראית להפקת האירועים של אנשי שיווק מובילים בשוק העסקים הקטנים והבינוניים בישראל, לרבות: אמיר הרדוף ליווי עסקי, ערן שטרן, לירון מור, רוזין רוזנבלום, עמרי רווח, איתי פז, מוטי סחראי ועוד.

והנה 4 דברים שקרוב לוודאי שלא ידעתם על איילת כהן: היא קשתית אולימפית לשעבר, חובבת מדע בדיוני ופנטזיה, בעלת רישיון למשאית 15 טון, והיא נשואה באושר ואימא לשני אפרוחים.

 

יום חמישי 14:00-14:45

ד"ר יניב זייד
מומחה בינלאומי לשכנוע

עד לפני כ-10 שנים, עסקים היו עסקים ועיתונים היו עיתונים. אבל אז קמה גוגל, האינטרנט הפך להיות כלי נגיש וידידותי לעסקים, וכל מה שידענו עד אז על כתיבה ושיווק פשוט השתנה. מרגע שהתוכן הפך למלך, כל מי שרוצה לשווק את העסק שלו – צריך להתחיל לייצר תוכן, אבל לא סתם תוכן, אלא תוכן שתכליתו לשווק ומטרתו לשכנע ולהניע לפעולה.

יסודות השכנוע הם חלק בלתי נפרד מהתוכן השיווקי. כותרות צריכות לשכנע את הגולשים כדי למשוך את תשומת לבם. ניוזלטרים צריכים שורות נושא משכנעות כדי לגרום לקוראים לפתוח את המייל. והלקוחות הפוטנציאליים חייבים להשתכנע שהתוכן ראוי לקריאה ולשיתוף.

מסתבר שאם יודעים אם להשתמש בכלי השכנוע המקצועיים, ניתן להשפיע על אנשים, להניע אותם לפעולה ולקטוף את הפירות בזמן הנכון ובמקום הנכון.

ד"ר יניב זייד, מומחה בינלאומי לשכנוע, בהרצאתו "כיצד לכתוב כתיבה משכנעת, שיווקית ומניעה לפעולה" יחשוף את סודות השכנוע ויחלוק עם המאזינים מניסיונו.

בהרצאה נקבל:
• הנחיה ברורה ומדויקת כיצד למתג את עצמנו כמומחים בתחומנו ולשכנע קוראים וגולשים לעבוד דווקא אתנו
• פורמולה מנצח לכתיבת כותרות שיווקיות מניעות לפעולה, להגדלת אחוזי הפתיחה של הדיוורים ללקוחות, ולהנעת לקוחות וקולגות לדבר עלינו כמה שיותר, באמצעות הכתיבה
• וכלים מעשיים לעשות את כל זה במינימום מאמץ והשקעה כספית.

ד"ר עו"ד יניב זייד, הידוע כ-"דוקטור שכנוע", הוא מומחה בינלאומי לשכנוע, יועץ עסקי ומרצה לשיפור יכולות הדיבור בפני קהל, השיווק והשכנוע.

הוא דוקטור למשפטים, עורך דין וכלכלן בהשכלתו, והוא משמש כמנכ"ל והבעלים של חברת "אמנות השכנוע".

ד"ר יניב זייד זכה במקום השלישי באליפות העולם לנואמים יחידים בשנת 2003. והוא מחבר הספרים רבי המכר "לדבר בפני קהל", "לדבר בפני לקוח", "לעשות כסף באינטרנט" ו"שכנעת אותי!".

 

יום חמישי 15:00-15:45

ירון בוני
סטנדאפיסט וכותב קומי

כולם כבר יודעים שהצחוק יפה לבריאות. מחקרים מראים שהצחוק גורם לשחרור אנדורפינים, שיוצרים תחושה נעימה ורגועה בגוף. אבל בשנים האחרונות מתברר שהצחוק יפה גם לעסקים. בדיחה טובה או אנקדוטה עם פאנץ' אפרופו, יכולות לייצר אווירה נינוחה, לעורר עניין, לעודד סובלנות ולנפץ התנגדויות בסיטואציות של מכירה או משא ומתן.

שימוש מושכל בהומור הוא כלי מעולה להתמודדות עם קשיים ולמניעת שחיקה – גם בחיים הפרטיים וגם בעסקים. אבל כדי שההומור באמת יעשה את העבודה כמו שצריך, חייבים להיות מודעים לרגישויות השונות. מה שמצחיק אחד עלול להעליב אחר, וחשוב לדעת באיזה סוג של הומור להשתמש בסיטואציות שונות ומול קהלים שונים.

רוצה לספר בדיחה ללקוח אבל החשש לדרוך על מוקשים בלתי צפויים עוצר אותך? מסתבר שאפשר ללמוד איך להשתמש בהומור בצורה מדויקת ולהפיק את מירב התועלת העסקית.

ירון בוני, סטנדאפיסט וכותב קומי, בהרצאתו "איך להצחיק את הלקוח כל הדרך לבנק", מגלה איך לשלב הומור בפעילות מול קהל, בצורה נכונה, מדויקת ואפקטיבית.

בהרצאה נקבל:
• הסבר מפורט למה כל כך חשוב לשלב הומור בפעילות מול קהל והאם כל אחד יכול להצחיק?
• הנחיות מעשיות ויעילות להפסיק לדקלם ולהיפטר מהתקיעות בהופעות מול קהל
• ומתכון בטוח לפתיחת כל הרצאה והופעה בפני קהל באמירה הומוריסטית מדויקת, שמייצרת אווירה נעימה ומעודדת הקשבה.

ירון בוני, סטנדאפיסט וכותב קומי, מתמחה בכתיבת סטנד-אפ בהתאמה אישית לאירועים והופעות בפני קהל.

הוא קופירייטר בהכשרתו ובעל ניסיון של כ- 15 שנה על במות הסטנד-אפ בארץ, ככותב וסטנדאפיסט בתכניות, כגון: "צחוק מהעבודה", "החברים של נאור", "הלילה עם ליאור שליין", "ביפ קומדי האוס" ועוד.

בשנים האחרונות הוא מתמקד בהדרכה של בעלי עסקים ומנהלים לשימוש אפקטיבי בהומור בסיטואציות עסקיות, בסדנה שפיתח, בשם "איך להכניס הומור לתקשורת שלך", החושפת את סודות הסטנדאפיסטים לכתיבה קומית ולהופעה אטרקטיבית בפני קהל.

 

יום חמישי 16:00-16:45

חלי יעקבס וירט
יזמת יצירתית, מרצה ומובילת שינוי בעסקים

אסטרטגיה דיגיטלית היא עמוד השדרה של השיווק באינטרנט. שילוב הכוחות בין הכלים המובילים, תוך הגדרת יעדים ברורה ויצירת תכנית עבודה מסודרת, מקורית ויצירתית, הוא המפתח ליצירת תנועת לקוחות עקבית, יציבה ואפקטיבית לעסק.

כדי להצליח בניהול השיווק לאורך זמן, חשוב מאוד לקבוע אסטרטגיה דיגיטלית מותאמת לעסק, ללקוחותיו ולבעל הבית. הדרך היעילה ביותר לסנכרן בין שלושת הגורמים היא באמצעות שילוב מושכל של
ידע, טכנולוגיה, תוכן ותכנון.

חלי יעקבס וירט, יזמת יצירתית ומנכ"ל ובעלים בחברת בינה יתרה בע"מ, בהרצאתה "מטפל הוליסטי, אומנית ורו"ח נפגשים באינטרנט. מי ימלא ראשון את הכיס?", תגלה איך עושים שיווק גדול בתקציב קטן על ידי שילוב מדויק בין ידע, טכנולוגיה, תוכן ותכנון.

בהרצאה נקבל:
• כלי לתכנון עתידי של תוכן, תקציב ופעולות
• כלים ליצירת שיווק חוצה פלטפורמות ((CROSS PLATFORM MARKETING
• ושפע עצות ורעיונות לפיתוח מחלקת אסטרטגיה בעסק הקטן.

חלי יעקבס וירט, יזמת, מנכ"ל ובעלים בחברת בינה יתרה בע"מ, וסמנכ"ל חברת תיראו טכנולוגיות, מובילה שיטה לפיתוח ידע גדול בכסף קטן.

היא מכשירה בעלי עסקים ליצירת נוכחות אינטרנטית בעיצוב ובתוכן באמצעות כלים זמינים וחינמיים באינטרנט, כדי לקדם את העסק ולהעצים את בעליו.

חלי יעקבס וירט היא אימא לארבעה ילדים, מתגוררת בגליל, ובין אלפי המשימות שלה היא מקפידה לקום מוקדם בבוקר ולהתחיל את היום לפני כולם. שם נולדים רעיונות.

 

יום חמישי 17:00-17:45

דיקלה מור
מומחית לשיווק בווידאו

בשיווק העכשווי, העסק מזוהה כמעט לחלוטין עם בעל העסק. המשמעות המיידית היא שבעל עסק שרוצה למשוך אליו לקוחות, חייב לבסס את עצמו כאוטוריטה בתחומו. לשם כך – עליו להתייצב בחזית העסק ולספק לקהילה שלו תוכן מעשיר, פותר בעיות ובעל ערך. זוהי המשמעות של שיווק בתוכן.

הדרך הקצרה ביותר לפתח מעמד של אוטוריטה ולזכות במקסימום תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים היא באמצעות סרטוני וידאו.

הנה כמה נתונים סטטיסטיים תומכים: דפי אינטרנט עם וידיאו מושכים פי 2-3 יותר מבקרים חודשיים, זמן השהייה באתר מוכפל והדפים משיגים 157% יותר תנועה אורגנית במנועי חיפוש; גולשים שצפו בווידיאו רכשו 174% יותר מוצרים לעומת אחרים; סרטי וידיאו של מוצרים באתר מעלים את פוטנציאל המכירה בכ-85%; ויחס ההמרה של דפי נחיתה עם וידיאו, גבוה עד פי 7 לעומת דפי נחיתה מבוססי טקסט בלבד.

העניין הוא, שכדי לקצור את הפירות הנכונים, חשוב לבנות את סרטון הווידאו בצורה נכונה, ולתכנן את התוכן הנכון שייצור את האפקט הרצוי.

דיקלה מור, מומחית בשיווק בווידאו ובראיונות עסקיים, בהרצאתה "איך להשתמש בסרטוני וידאו כדי להעביר תוכן שמושך לקוחות", תציג את הדרך הנכונה לצלם סרטוני וידאו, כדי להעביר תוכן בונה סמכות ומושך לקוחות.

בהרצאה נקבל:
• הסבר מדויק ומעשי למה וידאו הוא כלי מעולה למתן תוכן וביסוס סמכות, ואיך להתחיל לעשות סרטוני וידאו כבר היום?
• חשיפה של הטעויות הנפוצות בבניית סרטוני וידאו והדרכה מעשית ל- 3 השלבים שיבטיחו צילום וידאו שיווקי נכון
• מיפוי מדויק של סוגי תוכן שמושכים לקוחות לסרטוני וידאו ומייצרים את התוצאות העסקיות הטובות ביותר.

דיקלה מור היא מומחית בשיווק בווידאו ובראיונות עסקיים, שראיינה בארבע השנים האחרונות מאות בעלי עסקים, ביניהם עו"ד ד"ר יניב זייד, איתמר בן חור, אמיר הרדוף, קרן כהן, ימימה ביסמוט, זהר עמיהוד ורבים אחרים.

דיקלה מור מנחה סדנאות לצילום וידאו שיווקי, בהן היא מלמדת בעלי עסקים איך להצטלם לסרטוני וידאו שיווקיים שבהם ייראו במיטבם ויעבירו את המסר השיווקי שלהם בצורה הנכונה והבהירה עבור לקוחותיהם.

בנערותה ניגנה דיקלה על פסנתר והופיעה בקונצרטים, עד לפני כ-4 שנים שימשה כמנכ"ל החברה לפיתוח חוף אילת והתגוררה בעיר הדרומית 24 שנים, ואחת האהבות הגדולות שלה היא הדרכת טיולים ליעדים אקזוטיים כמו אוזבקיסטן וסיציליה.

 

יום חמישי 18:00-18:45

עידית נעמן
מומחית ומרצה לשיווק בתוכן

אחד הדברים שמונעים מבעלי עסקים רבים ליהנות מהיתרונות המוכחים של שיווק בתוכן, הוא החשש שמא בוקר אחד הם יתעוררו ויגלו שנגמרו להם כל הרעיונות.

כאשר הנוכחות און ליין תלויה ביצירה עקבית ושוטפת של תוכן בעל ערך - הפחד להתחיל לכתוב ופתאום להיתקע – הוא חסם הכתיבה המשמעותי ביותר, שמבעבע בארסיות מתחת לפני השטח: ומה אם לא יהיו לי מספיק רעיונות טובים לכתוב עליהם? איך אוכל לשמור על ההתלהבות ולייצר רעיון אחר רעיון ופוסט אחר פוסט על אותו נושא? וגם אם יש לי עכשיו המון רעיונות לא רעים בכלל ואפילו מדליקים לתוכן, מי יבטיח לי שיהיה לי על מה לכתוב גם בהמשך?

מטריד, מה? ובכן, החדשות הטובות הן שממש אין צורך להתארגן מראש עם מאות רעיונות בכספת כדי להתחיל לכתוב.

עידית נעמן, מומחית לשיווק בתוכן ומחוללת רעיונות סדרתית, בהרצאתה "איך לייצר רעיונות לתוכן רלבנטי, איכותי ובעל ערך, על טייס אוטומטי", תצייד אותנו בכלים מעשיים והכוונה סופר אפקטיבית, שיהפכו את כולנו למכונת רעיונות משומנת היטב.

בהרצאה נקבל:
• הדרכה מעשית לפיתוח המיינדסט האולטימטיבי ליצירת רעיונות רלבנטיים ואטרקטיביים לתוכן
• טכניקות מוכחות ויעילות להפקת אינספור רעיונות מעולים בכל מקום ובכל מצב
• ותבנית תוכן קלה ופשוטה ליישום, שתמנף את הרעיונות למאמר שיווקי מדויק, שימתג אתכם כמומחים וימשוך אליכם לקוחות מתעניינים.

עידית נעמן היא מומחית לשיווק בתוכן, מרצה מוערכת, ומפתחת שיטת "5 מעגלי ההשפעה", ליצירת תוצאות עסקיות יוצאות דופן באמצעות תוכן שיווקי שיטתי ומדויק, שהופך ידע מקצועי לנוכחות שיווקית אפקטיבית און ליין.

במשך למעלה מ- 25 שנות פעילות כעיתונאית, עורכת ומנהלת תקשורת שיווקית, פיתחה עידית נוסחאות כתיבה, שיטות עבודה ייחודיות וכלי עזר מעשיים לשיווק אפקטיבי בתוכן, שמושך את הלקוחות הנכונים ומייצר תוצאות בקופה.

השיר "אשת לוט" שכתבה (מילים ולחן. ביצוע: צמד רעים) זכה במקום הראשון בפסטיבל שירי התנ"ך, היא מכורה למוסיקה ווקאלית ועד לא מזמן שרה במקהלת האיחוד, והיא אם גאה לשלושה: יזם הייטק, מוביל חברתי ורופאה צעירה.

וכל זה במיוחד בשבילך!

מיטב המומחים שנאספו בכנס הזה כדי להעניק לך את
כל האסטרטגיות, הטקטיקות, הכלים והשיטות
שיעזרו לך למתג את עצמך כמומחה, למשוך לקוחות מעולים
ולהזניק את העסק שלך לפסגות חדשות!

להצלחתך!

עידית נעמן
וצוות המרצים בכנס