שם פרטי
שם משפחה
דואר אלקטרוני
       תנאי השימוש באתר
 
 
 

fillerבלוגינג. זה כל השיפור

מיטב המרצים חושפים:
איך למתג את עצמך כמומחה, לייצר הכנסות ולמשוך לעסק לקוחות מעולים - בעזרת בלוג!

נעים מאוד,
שמי עידית נעמן, והיום אני רוצה לדבר אתכם על התועלות המדהימות והיתרונות המופלאים של כתיבת בלוג.

יודעים מה זה בלוג? חשבתם פעם לפתוח בלוג? רציתם, אבל לא ידעתם מאיפה להתחיל?
בדיוק בשבילכם, ריכזתי 10 מומחים מובילים בתחום הבלוגינג, כדי לפצח אחת ולתמיד את הפחדים והחששות שלכם, ולאפשר גם לכם להזניק את העסק שלכם קדימה – בעזרת פלטפורמה אינטרנטית זמינה, זולה ופשוטה לשימוש: הבלוג.

בלוג הוא בעצם יומן הכתיבה האינטרנטי שלכם. ממש כמו בלוק של דפים, אבל און ליין. אתם כותבים, וגוגל, שמאוד אוהבת בלוגים, כבר תדאג לקדם אותו, כדי שגם הגולשים יגיעו בריצה.

וזה בסך הכל מה שרציתם, לא? שהמסרים שלכם, שהידע העצום שיש לכם, שכל מה שחשוב לכם כל כך לתת לעולם – שכל אלה יצמיחו כנפיים ויגיעו לכל מי שצריך ויכול ליהנות מהם.

הבלוג הוא הכנפיים שלכם, והוא לב הפעילות השיווקית שלכם און ליין, והכי-הכי חשוב: הוא שלכם. עם הכתובת שלכם, והתכנים שלכם, וכל מה שחשוב לכם להעביר, להגיד ולהשמיע.

ולכן, בגלל שהבלוג הוא החוליה החשובה ביותר בפעילות העסקית שלכם און ליין, החלטתי לארגן בשבילכם כנס וירטואלי חד פעמי, עם מיטב המומחיות והמומחים בתחום, שבו תוכלו ללמוד כל מה שכל כך חשוב לדעת, כדי להקים בלוג מניב ולהתחיל לקטוף את הפירות.

ההשתתפות בכנס היא בחינם – ללא כל תשלום כספי
(במקום לחייב אתכם באלפי שקלים, שהם המחיר המקובל
למי שרוצים לקבל את הידע של מומחים בכזה סדר גודל!)
והוא יתקיים אצלכם במחשב, בבית או במקום העבודה.

ואגב, אם לא יהיה באפשרותכם להקשיב להרצאות בזמן אמת - אל דאגה!
כל ההרצאות מוקלטות, והן יישלחו אליכם לצפייה ולמידה בזמנכם החופשי.

הכנס יתקיים ביום שני, 16.6.14
בין השעות 09:30 ועד לשעה 20:00

וכאמור, הקלטות ההרצאות יישלחו לכל הנרשמים מספר ימים לאחר הכנס.

אני מזמינה אתכם להכיר את המומחים שיצעידו את השיווק שלכם קדימה
ויגלו לכם את כל הסודות הכי כמוסים לבלוגינג אפקטיבי, קל לביצוע ורווחי.

 

 

 

10:00-11:00
יטבת אנשל

מנהלת טכנולוגית שיווקית
איך מקימים בלוג בתכל'ס צעד-אחר-צעד

ברוכים הבאים למהפכת הידע של המאה ה- 21, ועל הדרך אתם מוזמנים להסתגל למציאות החדשה: הכל טכנולוגי: התקשורת שלנו. הדרך בה אנחנו עושים עסקים, האופן בו אנו מעסיקים את עצמנו והערוצים שבהם אנו מנחילים ידע לדורות הבאים. תשכחו מסיפורים מסביב למדורה. מדורת השבט החדשה נמצאת און ליין, וכדי להתחמם לאורה – חייבים לגעת בטכנולוגיה.

גם בלוג הוא פלטפורמה טכנולוגית אינטרנטית, המחייבת התמצאות בסביבה הדיגיטלית. אין לכם? לא נורא. לרובנו אין הבנה טכנולוגית מעמיקה, ובדיוק לשם כך – חשוב למצוא תומכים טכניים, שיעשה עבורנו את העבודה.

יטבת אנשל, מומחית למתן פתרונות טכנולוגיה לשיווק, בהרצאתה "איך מקימים בלוג בתכל'ס צעד-אחר-צעד", תבנה יחד אתכם בלוג, צעד-אחר-צעד, במערכת הבלוגים של wordpress, ותדגים איך להוסיף לו פלגינים לשימוש אפקטיבי ומועיל.

בהרצאה נקבל:
· סקירה על מערכות בלוגים שונות וההבדלים ביניהם
· הסבר על מה צריך כדי לבנות בלוג
· הנחיה ברורה ומעשית להקמת אתר בלוג במערכת וורדפרס

כמה מילים על יטבת אנשל
יטבת אנשל עוסקת, אוהבת ונהנית מטכנולוגיה. עוזרת לאנשים ועסקים להתרכז בתחום עיסוקם, מלווה ומדריכה אותם בכל ההיבטים הטכנולוגיים של העסק. בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנה בתחום.
עובדת עם כל משווקי האינטרנט הגדולים: עידית נעמן, לירון מור, שמוליק פרוימוביץ, מכללת קליקים ועוד. מציעה סל פתרונות טכניים בכל תחומי הפעילות השיווקית באינטרנט, כדי שהלקוחות שלה לא יצטרכו לשבור את הידיים והרגליים ולבזבז שעות יקרות על איתור ואלתור יישומים טכנולוגים מעיקים, שפעילות השיווק אינה יכולה להתבצע בלעדיהם

 

11:00-12:00
נגה וידר

מומחית למיתוג ושיווק יצירתי.
איך להפוך אתר משעמם לבלוג אטרקטיבי עם סמכות של מותג והרבה תגובות?

מיתוג עוזר לכם לבלוט בין כל המתחרים שלכם בשוק! כשאם מותגים יותר קל לכם לגבות מחרים יותר גבוהים משל המתחרים שלכם ואתם בעצם יכולים לקבוע את חוקי המשחק של העסק שלכם. כאשר המותג שלכם מוכר וידוע יש לכם הרבה ביקושים והלקוחות יודעים לזהות אתכם מכל שאר המתחרים שלכם בשוק. לכן מאוד שוב לבנות את הבלוג שלכם בצורה כזאת שיהיה קל לזהות אותו, שיעזור לחבר את הערכים של המותג שלכם, ושיהפוך את המותג שלכם למוכר וידוע.

נגה וידר, מומחית למיתוג ולשיווק יצירתי, בהרצאתה " איך להפוך אתר משעמן לבלוג אטרקטיבי עם סמכות של מותג והרבה תגובות", תסביר איך לעצב ולתחזק את הבלוג שלכם כך שיחזק את המוניטין של המותג שלכם, תיקח אתכם בדרך לבניית מותג משנה חיים, צעד-אחר-צעד, ותסביר כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול על מיתוג ועל חיזוק ותג באמצעות בלוג.

בהרצאה נקבל:
• הבנה איך מותג מתחזק את הבלוג שלו, כך שיהיה גם אטרקטיבי וגם אפקטיבי!
• הסבר על איך מותג כותב את התוכן שלו בבלוג ובמה זה שונה מבלוגים אחרים?
• ועוד 10 כלים חשובים ליצירת בלוג ממותג ובלתי נשכח שממיר קוראים ללקוחות משלמים.

כמה מילים על נוגה וידר
נגה וידר בונה מותגים שמשנים לאנשים את החיים. היא בעלת חברת המיתוג: Up-Grade, ומאחוריה מיתוג של חברות מהמובילות במשק הישראלי.

נוגה מלווה עסקים שרוצים לבנות את המוניטין של המותג שלהם באמצעות בלוג, ומאחוריה מיתוג של עשרות בלוגים וליווי של מותגים שמנהלים בלוג, אוהבים בלוג ומכורים לבלוג.
נגה תשמח לקצר לכם את הדרך ליצירת בלוג ממותג, מבלי לעשות את כל הטעויות שגוזלות הרבה זמן וכסף מיותרים.
לנוגה לקח הרבה שנים לאזור אומץ ולקפוץ למים העמוקים בזירה של הבלוגים, והיום, כמי שהפכה להיות מכורה לבלוג ומאוהבת בפלטפורמה, היא שמחה לתת לכם את כל הידע הרלבנטי.

 

12:00-13:00
סילויו פינקו

המנהל האקדמי של מכללת קליקים
איך להפוך את הבלוג לעסק שמכניס כסף

מאז ימיו הראשונים של האינטרנט, הייתה השאלה הגדולה של כולם, איך לעזאזל אפשר לעשות מזה כסף. וזה לא בא בקלות. אחרי גאות, שהתבססה בעיקר על באזז ריק מתוכן, הגיעה הנפילה הגדולה. העולם העסקי ליקק את הפצעים ויצא לחפש מחדש את גיזת הזהב. יצא ומצא.
אז תשכחו כל מה שידעתם על השיווק המסורתי ועל העלויות המטורפות לקידום העסק שלכם בעולם האמיתי. כי בגלגול העסקי שלו, יש לאינטרנט שפע של כלים, פלטפורמות ודרכים להזרים לכם יופי של הכנסה. וזה הכל מתחיל מהבלוג.

סילויו פינקו, המנהל האקדמי של מכללת קליקים – המכללה ליצירת הכנסות מהאינטרנט, בהרצאתו "איך להפוך את הבלוג לעסק שמכניס כסף", יוביל אותנו דרך הערוצים המשמעותיים והרווחיים ביותר, לתזרים הכנסות משמעותי.

בהרצאה נקבל:
• יכולת להבין מהי המונטיזציה של הבלוג?
• הנחיה ברורה ומעשית על מה כדאי לעשות כדי להכניס כסף מהבלוג שלנו ומה אסור
• טיפים וטריקים להרוויח יותר כסף מבלוג שכבר מרוויח.

כמה מילים על סילויו פינקו
חיית אינטרנט", מוכר ב-eBay משנת 1999, ובעל ניסיון רב בתחומי היזמות האינטרנטית בכלל. הוא מלמד כיצד להקים בלוגים רווחיים כבר משנת 2007. בעברו היה שותף במספר חברות סטארט-אפ, והוא מחזיק בתואר שני במנהל עסקים ובתואר ראשון בחינוך.
סילויו מגיש קבוע את הפינה ג'יגה-צ'ק בנושא כסף באינטרנט, בתכנית גי'גהבייט ברשת ב'.

 

13:00-14:00
דני קרני

יועץ שיווק - קבלו את הראש מכל הלב
איך לבנות כותרת אפקטיבית לאתר, למודעה, לאדוורדס ועוד

כשזה מגיע לתוכן, הכותרת היא הכל: להיות או לחדול, ובניגוד למה שרבים חושבים, יש לה רק תפקיד אחד, והוא לגרום לקוראים להמשיך לקרוא. שימוש בטכניקות של כתיבה שיווקית אפקטיבית בכותרת, תביא לכם בוודאות יותר פניות של לקוחות פוטנציאלים. ולכן, יש חשיבות רבה להיכרות עם טכניקות אלה ולשימוש נכון ומדויק בהן, קודם כל ולפני הכל, בכותרת.

דני קרני, יועץ שיווק ותיק מלווה עסקים, קופירייטר ומרצה, בהרצאתו "איך לבנות כותרת אפקטיבית לאתר, למודעה, לאדוורדס ועוד", יחלוק אתנו מניסיונו וילמד אותנו צעד-אחר-צעד איך לערוך ניתוח שיווקי מקוצר לעסק ולבנות כותרות הלכה למעשה. 

בהרצאה נקבל:
• הדרכה על התשתית השיווקית הנדרשת לבניית כותרת אפקטיבית
• היכרות עם מאפייני הכותרת: כותרת ראשית וכותרת משנה
• טיפים מעשיים לבניית כותרת לאתר, למודעה בעיתון, לפלייר, למודעת אדוורדס, לבאנר ועוד
• ובשורה התחתונה: הלימוד והתרגול יקנו למשתתפים כלים להגדלת הפניות מהחשיפה לפרסומים.

כמה מילים על דני קרני
דני קרני הוא יועץ שיווק ותיק המלווה עסקים, קופירייטר, מרצה, מו"ל לערכות שיווק ותקליטורי הרצאות. 
הוא מומחה לבניית אסטרטגיה שיווקית להשגת פניות מלקוחות פוטנציאלים, כתיבת חומרים שיווקיים,
ובשלב המכירה – סדנאות על שיחת המכירה לבעלי עסקים ולאנשי מכירות. 

 

14:00-15:00
עמוס פיק

יו"ר מכון השיווק הישראלי
בנה לך נכס אסטרטגי: וידאו-בלוג

והנה החדשות ועיקרן תחילה: בלוג לא חייב להיות מבוסס טקסט. הוא בהחלט יכול להתבסס על סרטוני וידיאו, ולנצל את הפלטפורמה בצורה מעולה, ללא יותר מדי מילים כתובות. וידיאו נחשב ל "תוכן עשיר", ושווה מאוד להשקיע בו, כיוון שנתוני הצפייה, הפתיחה וההשפעה על תוצאות החיפוש בגוגל – גבוהים משמעותית לעומת כל פורמט תוכן אחר.

עמוס פיק, יו"ר מכון השיווק הישראלי, בהרצאתו "בנה לך נכס אסטרטגי: וידאו-בלוג", יחלוק אתנו מניסיונו בבלוג של מכון השיווק הישראלי, ויצייד אותנו בתובנות ובטיפים להפוך את הווידיאו-בלוג למנוף עסקי עוצמתי.

בהרצאה נקבל:
• הדרכה איך להקים את הבלוג בעלויות אפסיות?
• שיטות להגדלת כמות הנושאים לווידאו-פוסטים שלך שימשכו הרבה יותר גולשים
• טיפים ליצירת שיתופי פעולה עסקיים באמצעות הווידיאו בלוג שיהפכו אותו למקור הכנסה נוסף

כמה מילים על עמוס פיק
עמוס פיק, המכהן כיו"ר מכון השיווק הישראלי, הוא מקצוען שיווק עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה.
הוא כיהן כמנכ"ל, ביצע ארבעה אקזיטים לא טכנולוגיים, והוביל מספר יוזמות עסקיות.
הוא בוגר המסלול למנהלים בכירים באוניברסיטת הארוורד בארה"ב (PMD), בנוסף ללימודי ניהול מו"לות באוניברסיטת סטנפורד, ולימודי ניהול עסקי מזון ב-Culinary Institute of America.
במקביל לימד, הרצה, ייעץ והדריך יזמים, מנהלים ומקצועני שיווק ופרסום.
מכון השיווק הישראלי שהוא עומד בראשו, הוא מרכז ידע מקצועי בתחום השיווק, שהוקם לשירות העצמאים, בעלי העסק הקטן והיזמים בישראל.

 

15:00-16:00
חלי גורסוי - בלוגרית

מנכ"ל ובעלים  2Bmommy
איך להפוך בלוג לעסק

תשכחו כל מה שידעתם עד היום על תקשורת. עיתון בוקר? פאסה. עיתונות מסחרית? הולכת ונעלמת. רק לעיתונאים יש במת כתיבה מול העולם? כבר מזמן לא.
אחד הדברים הנפלאים בעידן הדיגיטלי, הוא הצמיחה של פלטפורמות תקשורתיות זולות וזמינות לכל כותב, ובראש ובראשונה – בלוג. זוהי הבמה שלכם, אם רק תנצלו אותה היטב, וזו יכולה להיות גם המקפצה העסקית החדשה שלכם – אם רק תדעו איך לעשות מה, כדי להפוך בלוג לעסק מכניס, מניב וכיפי.

חלי גורסוי, בלוגרית, מנכ"ל ובעלים של 2Bmommy, בהרצאתה "איך להפוך בלוג לעסק", תחלוק איתנו את ניסיונה ואת התובנות שרכשה לאורך הדרך על העוצמה הכלכלית והעסקית של כתיבת בלוג.

בהרצאה נקבל:
• תשובה לשאלה, איך אפשר להפוך את האתר או הבלוג שלכם למקור פרנסה במקום כרטיס ביקור סטטי באינטרנט
• הסבר פשוט וברור על ההבדל בין בלוגים לאתרים, ולמה כדאי לכם לפתוח בלוג
• ועוד כמה כללי מפתח ורעיונות שכדאי שתאמצו, שיסבירו לכם איך אפשר לקחת את האתר שלכם, או להקים בלוג, ולייצר ממנו כסף - להפוך כניסות להכנסות 

כמה מילים על חלי גורסוי:
חלי גורסוי היא בלוגרית מובילה ומוכרת בתחום ההורות וצרכנות התינוקות. היא חיה את השילוב של עולם האינטרנט וההורות המודרנית, פעילה בפורומים וקבוצות אינטרנטיות של אימהות, ונחשבת  למובילת דעה בתחום הצרכנות לתינוקות ולילדים.
חלי היא בעלת 10 שנות ניסיון בשיווק, מכירות והפקת אירועים, חיית רשת ומובילה בשיווק וקידום בפייסבוק. מעבר לכל זה, היא מעבירה סדנאות לבלוגרים ובעלי עסקים בשם "מכניסות להכנסות" שבהן היא מלמדת איך להפוך בלוג לעסק.

 

16:00-17:00
שרית חיים

מתן ייעוץ ושירותי מידע
איך לאתר מידע חדש ואיכותי כדי לשדרג את הפוסטים שלנו

על פי ויקיפדיה, מידענות היא עיסוק מקצועי שתכליתו שימוש מושכל במידע להשגת יעדים מוגדרים. בעידן הדיגיטלי, מתמקדת המידענות באיתור ועיבוד מידע באמצעות האינטרנט ועולם המחשוב בכלל. בגלל כמויות המידע האינסופיות הקיימות באינטרנט, מתמקדת המידענות המודרנית יותר ויותר בניהול וסיווג המידע, על מנת לסנן את המידע הלא רלבנטי ולהגיע לזהב הטהור עצמו.

שרית חיים, מידענית והבעלים של מתן ייעוץ ושירותי מידע, בהרצאתה "איך לאתר מידע חדש ואיכותי כדי לשדרג את הפוסטים שלנו", תחלוק אתנו מניסיונה ותיתן לנו כלים מעשיים לאיסוף מידע אפקטיבי במיוחד.

בהרצאה נקבל:
• כלים וטיפים לחיפוש מתקדם בגוגל
• עבודה מעשית לבניית מערך של התראות אוטומטיות כדי להישאר מעודכנים בתחום העיסוק שלנו
• הנחיות לשימוש ברשתות חברתיות (גם) כמקור מידע עסקי ולא רק פרטי

כמה מילים על שרית חיים:
שרית חיים, מידענית עצמאית, עוסקת בחיפושי מידע עסקיים וטכנולוגיים עבור חברות וארגונים, מרצה באוניברסיטאות ומכללות על מקצוע המידענות וכותבת בלוג בעצמה. מנהלת תוכן מוסמכת, בוגרת קורס "ניהול תוכן למקצוענים".

 

17:00-18:00
עו"ד קרן בק פוגל

בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחומי התקשורת, האינטרנט והקניין הרוחני
הבלוג בעיני המשפט - העיתונות החדשה

ברוכים הבאים למהפכת המידע של העידן הדיגיטלי. זה כבר לא הציד. זה כבר לא המכונות. זה המילים והתמונות והתפוצצות המידע המטורפת שכולנו מנסים לפלס את דרכנו העסקית דרכה. וזה לא פשוט. למרות שהרשת האינטרנט נראית כמו מקום ציבורי אחד ענק, יש בה הרבה מאוד נכסים פרטיים ונכסים מסחריים, וחשוב לדעת לנווט את דרכנו בלי לדרוך על מוקשים מיותרים, שעלולים לעלות לנו כסף רב.

עו"ד קרן בק פוגל, בעלת משרד עורכי דין המתמחה בתחומי התקשורת, האינטרנט והקניין הרוחני, בהרצאתה "הבלוג בעיני המשפט - העיתונות החדשה", תחלוק איתנו מניסיונה הרב ותבהיר בצורה ברורה ומובנת גם למי שאינם עורכי דין, מה צריך לעשות וממה חשוב להיזהר, משפטית, כשכותבים ומנהלים בלוג.

בהרצאה נקבל:
· האם הבלוג הוא עיתון, פרסום או דעה, ואילו דינים חלים עליו?
· סודיות מקורות עיתונאיים, לשון הרע וכיו"ב.
· אחריות בעל הבלוג לתגובות ולמשתתפים אחרים בבלוג
· שימוש בתמונות, בעיצוב ובטקסטים, וסוגיות נוספות מתחום זכויות היוצרים והקניין הרוחני
· החוזה שבין הבלוגר והגולש.

כמה מילים על עו"ד קרן בק פוגל
עו"ד קרן בק פוגל, בוגרת משפטים וכלכלה מאוניברסיטת חיפה, בעלת וותק של כ- 14 שנים כעורכת דין במשרדים הגדולים בתל אביב ומייסדת משרד עו"ד קרן בק פוגל, המתמחה בתחומי התקשורת, האינטרנט והקניין הרוחני.

בשנות עבודתה צברה ניסיון רב בתחומי משפט שונים ומגוונים אזרחיים ומסחריים, לרבות: ייעוץ ולווי משפטי, ניסוח הסכמים וייצוג במו"מ לרבות הסכמי רישיון, הסכמי הפצה, הסכמי תכנה, הסכמי סודיות, הסכמים למחקר ופיתוח, יעוץ משפטי לחברת טלעד הפקות טלוויזיה ובמסגרת זו מתן ייעוץ שוטף וניסוח הסכמים לרכישת ומכירת תוכן טלוויזיוני, הסכמי הפקה, הסכמי צילום, וטיפול בפן הרגולטורי של התנהלות החברה מול הרשויות בענף התקשורת., ועוד.

עו"ד בק פוגל חברה בוועדות ההייטק, האינטרנט והקניין הרוחני של לשכת עורכי הדין בישראל, ומשמשת כמנטורית בתכנית היזמות ע"ש "זל" במרכז הבינתחומי הרצליה.

 

18:00-19:00
זהר עמיהוד

מומחה לשיווק באינטרנט
לכתוב בבלוגים נבחרים ולהרוויח לקוחות וקישורים

נכון לתחילת 2014 כבר רבים מבינים שהשיח השיווקי והעסקי מתרחש לא על דפי העיתון אלא באינטרנט: ברשתות החברתיות, בפורומים ובבלוגים – שלנו ושל אחרים. קוראים לזה "Guest Posting", וממש בתחילת השנה הכריזו גוגל שהם לא מתחשבים יותר ב- Guest Posting לצורך דירוג האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.
אז הכריזו. אבל אנחנו לא נפסיק לכתוב, כי לכתיבת מאמרי אורח יש עוצמה שיווקית אדירה שכדאי מאוד לנצל אותה ואסור בשום אופן לוותר עליה: הגדלת חשיפה, קישורים חוזרים, קהלים חדשים והרבה הרבה מוניטין.

זהר עמיהוד, מומחה לשיווק וקידום אתרים באינטרנט , בהרצאתו "לכתוב בבלוגים נבחרים ולהרוויח לקוחות וקישורים", יחלוק אתנו מניסיונו וילמד אותנו איך להיות חלק מהבלוגספירה ולקבל "אהבה" מגוגל בדרך הנכונה.

בהרצאה נקבל:
כל מה שצריך להבין כדי לכתוב מאמרי אורח:
• טיפים לבחירת הבלוגים הרלבנטיים והמתאימים לנו
• כללי אצבע ליצירת קשר עם בעלי הבלוג
• הנחיות על מה חשוב להקפיד כשכותבים מאמר אורח (רמז: נעלי בית - רק בבית)...

כמה מילים על זהר עמיהוד
זהר עמיהוד, מומחה לשיווק וקידום אתרים באינטרנט, עוזר לבעלי עסקים להביא יותר לקוחות לאתר, וליצור יותר פניות ויותר מכירות.
יש לו תואר שני במינהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מטעם אוניברסיטת תל אביב, ותואר מוסמך מחברת מיקרוסופט.
בעבר עסק בייעוץ תפעולי לחברות גדולות, היה מנהל השיווק בהוצאת "הוד-עמי" לספרי מחשבים, ועד היום הוא כתב 85 (!) ספרים בנושאי מחשבים, אופיס, תכנות ופיתוח אתרים באינטרנט, בהם רב המכר "HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנט", שהפך לספר חובה לכל מי שלומד פיתוח אתרים באינטרנט.
זהר עמיהוד מביא אתו לתחום השיווק באינטרנט ניסיון רב שנים בתחומי עשייה רבים, המאפשרים לו ראייה עסקית רחבה, תוך הבנת התהליכים בארגון ומציאת הפתרון השיווקי העסקי המתאים ביותר באינטרנט.

 

19:00-20:00
עידית נעמן

מומחית ומרצה לשיווק בתוכן
5 צעדים קטנים בדרך לבלוג עסקי עם תוצאות גדולות

במקור, החלה פלטפורמת הבלוג האינטרנטי את דרכה כיומן רשת, עממי וזרוק יותר ממאמרים רשמיים, וברוב המקרים, במה להגיגים ודעות של כותבים פרטיים. ככל שהתבררה העוצמה התקשורתית והשיווקית הפוטנציאלית של הבלוג, כךהצטרפו לחגיגה יותר ויותר חברות ועסקים, שהחלו לנצל את הפלטפורמה החינמית המופלאה הזאת – ליצירת נוכחות אינטרנטית מושכת ואפקטיבית.

גם אתם יכולים. כדי לכתוב בלוג עסקי לא צריך להיות עמוס עוז, וגם לא לקחת חל"ת לשנתיים כדי להתארגן עם הכתבות. זה כל כך הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם – שחבל על כל רגע שאינכם מנצלים את הפלטפורמה הזאת לקידום העסק שלכם. תתחילו. הלקוחות יבואו בריצה.

עידית נעמן, מומחית לשיווק בתוכן ובלוגרית עסקית, בהרצאתה "5 צעדים קטנים בדרך לבלוג עסקי עם תוצאות גדולות", תצייד אותנו בכלים הדרושים לכתיבת בלוג עסקי מרתק, ולהפיכתו לזרוע השיווקית המרכזית של העסק.

בהרצאה נקבל:
• כלים אסטרטגיים ליצירת התוכן הנכון לבלוג העסקי שלכם
• טיפים שיחסכו לכם הרבה טעויות בדרך ויגבירו את התנועה של לקוחות מעוניינים
• ארגז כלים לניהול יעיל של הבלוג, שיחסוך לכם שעות של עבודת סרק ובזבוז אנרגיה וזמן.

כמה מילים על עידית נעמן
עידית נעמן היא מומחית לשיווק בתוכן, מרצה מוערכת, ומפתחת שיטת "5 מעגלי השיווק", ליצירת תוצאות עסקיות יוצאות דופן באמצעות תוכן.

במשך למעלה מ- 25 שנות פעילותה כעיתונאית, עורכת ומנהלת תקשורת שיווקית, פיתחה עידית נוסחאות כתיבה, שיטות עבודה ייחודיות, קיצורי דרך וכלי עזר מעשיים לשיווק אפקטיבי בתוכן, שמושך את הלקוחות הנכונים ומייצר תוצאות בקופה - במינימום השקעה ומקסימום תוצאות.

וכל זה במיוחד בשבילך!
מיטב המומחים שנאספו בכנס הזה כדי ללמד איך למתג את עצמך כמומחה, לייצר הכנסות ולמשוך לעסק לקוחות מעולים - בעזרת בלוג!

להצלחתך!

עידית נעמן
וצוות המרצים בכנס